Na druhý fotce je zlušební prototyp BF-02. takže značení není standardní.
Gloton píše:Martin Král píše:A zase si dáme trošku obrázků pro uklidnění.
Je úžasné, jak mají Američani, i další armády, vše kolem těchto moderních zbrojních systémů opravdu sofistikované. I pozemní obsluha má takovéto trenažéry pro nácvik zavěšování výzbroje, hodnotitel výcviku s tabulkou, kam zapisuje průběžně jednotlivé kroky, chybičky......dnes už mají snad normované i to,kolik tahů hadrem a jakým směrem, musí udělat při leštění překrytu pilotního prostoru.
A pak zapomenou z F-35B sundat kryty vstupů k motoru/dmychadlu![]()
Lidský faktor "hodí vidle" vždy i do sebevíce sofistikovaných a hlídaných postupů
David Lengyel píše:Tak to je logický, že jo. Trénuješ přistání na polygonu, posléze přímo na lodi s T-45, máš za sebou stovky přistání v F/A-18 Super Hornet, na loď tě nepustí, pokud před každým turnusem nesplníš kvalifikační zkoušky a pak ti nedají spárku F-35...
Alcatorda píše:No konečněTryska motoru F135 je dost členitá a zaslouží si odlitek.
KUBA29 píše:Ty fotky ze Singapur AirShow jsou velice zajímavé. Ještě jsem na žádných fotkách neviděl, aby byla F-35B v této letové konfiguraci bez vysunutého podvozku. Moc hezké.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků