Ano, tohle je technicky velice zajímavé a nikdy jsem o tom neuvažoval, naivně jsem si myslel, že těch způsobů zachycení je tam povícero. Člověk se stále dozvídá něco nového.
jendam1 píše::) ono to nějak vyplynulo z kontextu. Dvoumotorový stroj, dvě nezávislé palivové soustavy, ruský zdroj - nemůžou napsat úplnou pravdu = došlo mu palivo![]()
Ber to prosím jako mírnou nadsázku, v letectví, ale i jinde se na nějaké domněnky nehraje...
davidSK píše:tak je to potvrdene, pad Migu-29KR , pilot / Герой России полковник Игорь Матковский./
https://lenta.ru/news/2016/11/23/mig29/
teda, vela sa nezmenilo, prekvapil ma dovod neposlat mig na pevninske letisko
Martin Janoušek píše:Když bych chtěl najít nějaké přívětivé vysvětlení, tak bych to svedl na chybné rozhodnutí. Třeba si věřili, že lano se dá normálně vyměnit (a teď plácnu) třeba do 15 minut a tentokrát se třeba sešly nějaké nepříznivé okolnosti a prostě se jim to nepodařilo. A pak už to třeba nešlo vzít zpět, letadlo ve vzduchu u lodě, na pevninu daleko...
Vit píše:My, co jsme byli na vojně to dobře známe, říká se tomu "mimořádná událost" a z té měli důstojníci větší strach než z naštvané manželkyProto se všechny maléry snažili za každou cenu ututlat a nějak vyřešit, hlavně aby z toho nebyla mimořádka. A pak z toho občas vzniknul průser mnohem větší...
Uživatelé procházející toto fórum: fanda_panek, Radek A, Raymond Kaňa a 6 návštevníků