správně, proto je nutno použít svařovací kolečko, např. od douska
"Ne každý, kdo je dnes na straně Ukrajiny, je rovnou demokrat a sám hrdina jak oni... Ale kdo je v té válce na straně Ruska, je normální bezectná k***a bez výjimky" Jan Hřebejk
Jasně, svařovací kolečko, které dělá důlky bez ostrých hran
Na P-61, kupodivu pouze na některých, je vidět na křídlech značné zprohýbání plechů mezi žebry, takže by se určitě uplatnila metoda zaškrabávání. Důlky v místech svarů... asi ano, ale následně bez všelijakých washů a podobných zvýraznění.
"You don't have to apologize for the dress code when you are dressed in honor and courage." HM King Charles III. Volodymyru Zelenskému 2.3.2025
Jenže to je rekonstruovaný Warbird, Panthere. Rekonstruované Corsairy jsou to samé, nevaří se, ale nýtují. Bodové svařování hliníkových slitin je údajně drahé a nikdo ho pořádně neumí.
Ale jak píšu výše, ať mě někdo s tím svařovaným křídlem P-61 případně opraví. Prototyp snad měl být bodově svařovaný komplet, i na trupech, sériové stroje jen na částech křídel.
"You don't have to apologize for the dress code when you are dressed in honor and courage." HM King Charles III. Volodymyru Zelenskému 2.3.2025
To co píšeš o Corsairech, si našel kde? Normálně se svařují bodováním jako originál mašíny. Koukni na fotky a link, ať vidíš kde má kobyla oné Mám dost dobré zprávy od majitele firmy, takže vím jak se co dělá a navíc s tím mám 16 let praxe.
Nečetl, viděl. Při troše snahy najdeš fotky Corsairů, které jsou onýtované tam, kde byly originály vařené. Čímž se pochopitelně nevylučuje to, co zde uvádíš. Ano, měl jsem napsat některé rekonstruované Corsairy...
Ale je to vlákno o P-61, ne o Corsairech. Pokud máš informace o tom, jak bylo dělané křídlo, případně nýťák či svařák, tak se poděl
"You don't have to apologize for the dress code when you are dressed in honor and courage." HM King Charles III. Volodymyru Zelenskému 2.3.2025
Je to jednoduché. Bodují se pouze výztuhy a nýtuje se všude tam, kde je potřeba přichytit potah k žebrům , profilům apod. Tzn, že u spár/paneláže jsou vzdy nýty, stejně to má i Corsair
No tak to jsem nějak nepochopil... originál Corsair má přeci plechy přibodované k přepážkám - tady tam, kde je nemá přinýtované. Na křídlech vařené k výztuhám a nýtované k žebrům, jak píšeš. Ale u P-61 to právě vypadá, jako že jsou plechy vařené k žebrům. Ale znovu píšu - netvrdím to na 100%, po originální Vdově jsem nelezl a z fotek mi to moc jasné není.
No nic, nechť se vyjádří zkušenější Vdovaři, jdu lepit, i když ne plastik
"You don't have to apologize for the dress code when you are dressed in honor and courage." HM King Charles III. Volodymyru Zelenskému 2.3.2025
S tebou je zbytečná řeč, buď to děláš schválně, nebo na fotkách nic nevidíš. Na fotce, z výroby je vše jasně vidět. Jak říká klasik: "Když se chceš podívat přes plot, dej si prkno pod nohy, ne před oči".
No tak se mnou nemluv, když se mnou není řeč. Zatím jsi tu jasně nenapsal, jak to bylo s křídlem P-61. Píšeš pořád o něčem jiném a dáváš sem fotky něčeho jiného.
"You don't have to apologize for the dress code when you are dressed in honor and courage." HM King Charles III. Volodymyru Zelenskému 2.3.2025