
Radek A píše:Taky se mi to stalo. Asi jsme se na ty kabinky vrhli jako kobylky a e-shop to úplně nezvládl aktualizovat. Nebo holt ještě bylo potřeba ty krabice přenést z lisovny do výdejního skladu
travis píše:Myslíš? Tak třeba pokud od e-shopu objednám něco, co mají skladem a po uzavření objednávky mi přijde mejl, že to skladem není, tak rázem má u mne důvěryhodnost čínského tržiště a českého “paratitního zprostředkovatele”. Vzhledem k tomu, že už jsem pár objednávek u Edy udělal, tak sice vím jak to je v reálu, ale méně znalého by to asi mohlo rozdivočit. No minimálně je to k zamyšlení a to, že to Eduardu takhle vyhovuje (což je stejně jen Tvá domněnka) nepovažuji za relevantní důvod.
Vl.Šulc píše:K těmto stavům dochází téměř výhradně během akcí typu Afterparty. Pokud se časově Afterparty kryje s uvedením novinek na trh, tak se to ještě umocňuje. Důvodem je velké množství objednávek. Například se začátkem Afterparty E-daye, která začala v pátek, jsme měli v pondělí ráno k vyřízení něco přes 800 objednávek z E-shopu, a během týdne jich chodí kolem 300 denně. Protože u novinek je obrátka mnoha položek, typicky stavebnic, velmi rychlá, tak je u nich vypnutá identifikace nedostupnosti položky. Pokud dojte k tomu, že položka pro objednávku chybí, systém odešle informaci o nedostupnosti zboží. Protože ale chybějící položky průběžně a přednostně dobalujeme, je běžné, že ještě během toho samého dne nebo druhý den jsou chybějící položky doskladněny, balík se zabalí, odešle a vy dostanete zprávu o odeslání velmi rychle po tom, co jste dostali zprávu o čekání na chybějící položky. Prostě to berte tak, že během akcí běží čas jinak![]()
Mám jeden příklad ze včerejška, abyste si udělali obrázek, co se může dít. Včera se zabalilo 620 ks Hrábí, Su-25K 1/48. Ty se naskladnily, ale odpoledne už byl stav skladu 79 kusů v mínusu. To je příklad položky, která se točí opravdu rychle a jsme schopni ji rychle dobalovat, pokud jsou k dispozici komponenty. Někdy je to složitější, například u Brassinů, především odlévaných. Pokud o ně je vyšší zájem než obvykle, je doba doplnění několik dnů. To byl třeba příklad bundlu Kurfiřta s motorem, který se prodával nad očekávání dobře. Ale i u Hrabí to není úplně jednoduché kvůli, enormní velikosti a rozsahu obtisků, které se průběžně tiskly celý minulý týden a myslím si, že ještě dnes jsme neměli vytištěný celý náklad. Je tam také problém u Bundle s výzbrojí, o který byl enormní zájem a ten teď bude nějakou dobu dočasně nedostupný, protože další sady výzbroje budou k dispozici až příští týden. Naopak Bundle s nýty, kde je zájem podobný, je v pohodě, protože nýty stíháme průběžně tisknout a dobalovat.
Abychom stíhali balíky zabalit a vyexpedovat, tak při takovýchto akcích posilujeme personál, a do expedice chodí na výpomoc kolegové z jiných oddělení. Takže v těchto dnech je v expedici na výpomoc ajťačka, knihovnice, dvě účetní, dva příslušníci marketingového oddělení a firemní detektiv.
Pokud jde o rychlost odbavení zásilek, tak za období od ledna do teď 29,5 % zásilek odchází stejný den, kdy jsou objednány, 35 % první den po objednání, 19,6 % druhý den po objednání, 8 % třetí den, 5,11 % čtvrtý den, 2,96 % pátý, 1,65 % sedmý, 1,03 % osmý a 0,66 % devátý den. Chápu samozřejmě, že o zásilkách, které odchází včas, se nediskutuje
Vici píše:Objednal jsem tuším v sobotu, zaplatil jsem myslím v neděli a včera jsem vyzvedl v zásilkovně. Rychlejší to snad ani být nemůže
Vl.Šulc píše:K těmto stavům dochází téměř výhradně během akcí ...
Vl.Šulc píše:Mám jeden příklad ze včerejška, abyste si udělali obrázek, co se může dít. Včera se zabalilo 620 ks Hrábí, Su-25K 1/48...
Vl.Šulc píše:Pokud jde o rychlost odbavení zásilek, tak za období od ledna do teď 29,5 % zásilek odchází stejný den, kdy jsou objednány, 35 % první den po objednání, 19,6 % druhý den po objednání, 8 % třetí den, 5,11 % čtvrtý den, 2,96 % pátý, 1,65 % sedmý, 1,03 % osmý a 0,66 % devátý den. Chápu samozřejmě, že o zásilkách, které odchází včas, se nediskutuje
Uživatelé procházející toto fórum: milan petr a 13 návštevníků