Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

DB 605 AS/ASM

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

DB 605 AS/ASM

Příspěvekod Richard Dvořák » 28 úno 2019, 18:15

Ahoj kolegové, jaký je prosím rozdíl mezi těmito dvěma verzemi Daimler Benzu?Leckde se píše, že ASM byl vlastně AS se vstřikováním MW50, ale pokud AS neměl MW50, jak je možné, že u letadel Bf-109G-14/AS jsou popisky pro MW50?(Uf, to je tedy šílená věta, ale snad je to napsáno alespoň trošku srozumitelně... (:) ).Díky za každou reakci...
Uživatelský avatar
Richard Dvořák
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 05 bře 2011, 16:51
Bydliště: Jihlava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod hans dlouhán » 28 úno 2019, 18:32

ASM měl větší kompresi, menší šířku a váhu. Trochu se lišil i v parametrech výkonu...

IMG_20190228_183024.jpg

Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Uživatelský avatar
hans dlouhán
 
Příspěvky: 9542
Registrován: 17 lis 2008, 19:34
Bydliště: Rakousko, kousek od Linze
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod Richard Dvořák » 28 úno 2019, 18:59

...aha, děkuji, takže oba dva typy používaly MW50?
Uživatelský avatar
Richard Dvořák
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 05 bře 2011, 16:51
Bydliště: Jihlava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod jenda58 » 28 úno 2019, 19:05

ASM měl větší kompresi a používal 100 oktanový benzín.
jenda58
 
Příspěvky: 5915
Registrován: 30 dub 2016, 19:54
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod hans dlouhán » 28 úno 2019, 19:08

Přesně tak... Možná proto jsem sem hodil tu tabulku, kde je to všechno napsaný. :wink:
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...
Uživatelský avatar
hans dlouhán
 
Příspěvky: 9542
Registrován: 17 lis 2008, 19:34
Bydliště: Rakousko, kousek od Linze
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod Richard Dvořák » 28 úno 2019, 19:31

...ohledně komprese a 100 oktanového paliva je mi to z tabulky jasné, jen zopakuji dotaz - oba typy měly MW50?
Uživatelský avatar
Richard Dvořák
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 05 bře 2011, 16:51
Bydliště: Jihlava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod saburo » 28 úno 2019, 19:40

DB-605A standard ... Bf-109G-5/6
DB-605AM standard s MW50 ... Bf 109G-14
DB-605AS Ačko s kompresorem z DB-603 (větší kompresor, věší výškovost) ... Bf 109G-5AS/6AS
DB-605ASM s kompresorem z DB-603 plus MW50 ... Bf 109G-14AS

palivo, záleželo co bylo, konzumovat mohly jak B4 tak i lepší C3..

M jako MW50
S jako "Sonder" lepší kompresor
saburo
 
Příspěvky: 136
Registrován: 03 úno 2011, 14:29
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod Richard Dvořák » 28 úno 2019, 19:52

...super vysvětlení, díky ;-I .Mě totiž zmátla jedna věc - domníval jsem se, že označení Bf 109G-14/AS znamená, že měl DB 605 AS, a on měl DB 605 ASM, takže popiska MW50 je správně.Ještě jednou díky všem =;
Uživatelský avatar
Richard Dvořák
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 05 bře 2011, 16:51
Bydliště: Jihlava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: DB 605 AS/ASM

Příspěvekod Richard Dvořák » 28 úno 2019, 20:30

...vytvořil jsem přehlednou tabulku, snad tam nebudou nějaké zásadní omyly...
Přílohy
Televize.png
Uživatelský avatar
Richard Dvořák
 
Příspěvky: 1248
Registrován: 05 bře 2011, 16:51
Bydliště: Jihlava
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 9 • Stránka 1 z 1

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY