V rámci mé stavební vlny jménem Bf-109 /KP 1/72 stavím už 2. a 3. 109.U první Avie C.10 jsem si všiml,že olejových chladič na spodku motor.krytu mám křivě.Nejprve jsem to přisuzoval mým nešikovným rukou a říkal jsem si,že u dalších 109 od téhož výrobce si to již pohlídám.Dnes jsem lepil další olejové chladiče opět na Avii C.10(Bf-109 G-10) a G-6.Bohužel opět vycházejí na křivo.Při pohledu zpředu na model je vidět,jak chladič není vodorovně s podkladem,ale směrem doleva je zvednutý.Jsem si jistý,že tentokrát jsem si geometrii trupu ohlídal.Jsem jediný komu se toto stalo nebo je to rodová nemoc všech 109 od KP?Zmíněný problém přisuzuji vadě stavebnice,která byla deklarována v jedné recenzi v Modeláři-posunutá osa polovin trupu při pohledu zpředu(viz třeba nesouměrné otvory pro výfuky atd.).
Produkce 2018: Do-17 Z-10, Avia CS-199, Lockheed L 10A Electra, P-51B Mustang "Malcolm Hood", Bristol Beaufighter Mk.IF,Letov Š.328,
Produkce 2019: P-47D-26 Bubletop,P-51D 1/144,Fiat G.50bis
Produkce 2020: Iljušin Il-4, Hawker Hurricane Mk. IIC, Dewoitine D.500, Lavočkin La-7, Jak-3 VK-107, Jak-7V,
Na stole: Ansaldo S.V.A. 5,Aero L-29 Delfín, Curtis SB2C-5 Helldiver, Dewoitine D-520
Produkce 2019: P-47D-26 Bubletop,P-51D 1/144,Fiat G.50bis
Produkce 2020: Iljušin Il-4, Hawker Hurricane Mk. IIC, Dewoitine D.500, Lavočkin La-7, Jak-3 VK-107, Jak-7V,
Na stole: Ansaldo S.V.A. 5,Aero L-29 Delfín, Curtis SB2C-5 Helldiver, Dewoitine D-520