Protože v Izraeli avie létaly s pumovým závěsníkem, a protože se mi ten závěsník i líbí, rád bych ji postavil s ním. Zakoupil jsem tedy resinový závěsník od AML. Ale pár věcí mi není jasných:
- S-199 má na konci krytu motoru prolis, pod kterým se schovává nějaká trubka (či co). Zároveň ale všechny nákresy závěsníku ukazují, že jeho předek do této části zasahuje.
- Zároveň jsem nikdy neviděl schéma nebo fotku stroje, který by NEměl chladič pod motorem a zároveň měl závěsník. Bavíme se pořád o Izraeli.
Může S-199 bez chladiče nosit tento závěsník? Jak to pak vypadalo?
Ten chladič samotný, to byla nějaká izraelská úprava?
Naposledy upravil Víťa Výmola dne 08 led 2016, 13:14, celkově upraveno 1
BEZVÝHRADNĚ STOJÍM ZA IZRAELEM
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)
Na stole: Avro Vulcan (Airfix 1/72), Zlín Z-181 (KP 1/720, leccos dalšího v šuplíku
Letos dokončeno: SPAD 510 (Azur 1/72)
Mimo jiné dokončeno: I-16 (1/72, ICM), MiG-3 (1/72, Hobbyboss), P-51 Nooky Booky (1/72, Tamiya)
Pracujte pečlivě, nespěchejte, dokonalý vzhled modelu záleží jen na Vás. :)
Na stole: Avro Vulcan (Airfix 1/72), Zlín Z-181 (KP 1/720, leccos dalšího v šuplíku
Letos dokončeno: SPAD 510 (Azur 1/72)
Mimo jiné dokončeno: I-16 (1/72, ICM), MiG-3 (1/72, Hobbyboss), P-51 Nooky Booky (1/72, Tamiya)