Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Fw 190A/F Airfix 1/72 - problemy

General Discussion
Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Fw 190A/F Airfix 1/72 - problemy

Příspěvekod Airacutter » 01 led 2016, 21:37

Zdravim.
Mam doma 3 stavebnice Fw 190 od Airfixu v 72ke, dve su A-8 a jedna F-8. Vsetky maju pokrutene trupove polovice. Jeden mam uz rozpatlany do stadia kompletacie trupu a kridel a aby trup drzal spolu, chcelo to velku davku nasilia a svoriek. No aj tak, cumak vo finale nema kruhovy (ale elipsa) otvor pre diel s ventilatorom. Cize tento diel mi v smere kolmom pretrca kym v smere vodorovnom mu chyba. Nesedia ani dva diely krytov zbrani. Taktiez na spoji kridlo-trup vznikla na oboch stranach vyse 1mm medzera. Stavebnice som kupoval v roznych casoch na roznych miestach. Je to vseobecny problem novych Airfixovych 190tok, alebo som mal z pekla smolu na nepodarky? :evil:

Viktor
49-53 Albánsko; 49 Sýria; 52 Egypt; 52 a 54 Guatemala; 53 DDR; 53 Irán; 56 a 57 Sýria; 57-59 Indonézia; 58 Libanon; 59 Irak; 59 Kambodža; 59-00 Kuba; 60-65 Kongo; 60 Laos; 61-63 – Kuba; 61 Dominikánska rep.; 63 J. Vietnam; 63 Irak; 64 Brazília; 65-67 Indonézia; 70-79 Kambodža; 70-73 Čile; 71 Bolívia; 76 Argentína; 79 Salvador; 81-82 Čad; 81-90 Nikaragua; 83 Grenada; 89-94 Panama; 86-91 ZSSR
Uživatelský avatar
Airacutter
 
Příspěvky: 1730
Registrován: 16 zář 2009, 12:13
Bydliště: Bratislava
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Fw 190A/F Airfix 1/72 - problemy

Příspěvekod Airacutter » 03 led 2016, 13:00

Tak problem je vyrieseny. Chcelo to alternativny postup pri stavbe. Nasledujuce kroky su len jedna z moznosti, mozno niekoho, kto sa na tento inak pekny model chysta, pomozu.

1. Na oboch trupovych poloviciach som odstranil vidiace "kolajnicky" na vanu kokpitu. Bocne steny kokpitu som nafarbil a opatinoval.
2. Do jednej z trupovych polovic som vlepil predny diel motora s lopatkami ventilatora, vystuznu prepazku s vyfukmi, horny kryt motora (s vystelnymi kanalmi pre gulomety) a kryt gulometov. Spoje som nechal 24hod vytvrdnut.
3. Zlepil som trup. Fixoval som od cumaku a postupne lepil az po chvost. Vana kokpitu nebola este vlepena (!).
4. Vlepena nafarbena a opatinovana vana kokpitu. Lepil som len minimalne len tak, aby vana neskor neodpadla. Rozhodne nie napevno lepit o boky trupu. Spoje som nechal dostatocne vytvrdnut.
5. Zlepeny skompletovany trup so skompletovanymi kridlami.

Ak sa postupovalo presne, tmelu bude treba minimum. Ked som prvy fokous lepil v postupnosti podla navodu, pokrutene trupove polovice napevno prilepene k vani kokpitu viedli k uzsiemu trupu v casti korenov kridel a tym padom vznikli vyse milimetrove skary v prechode kridlo-trup.

Viktor
49-53 Albánsko; 49 Sýria; 52 Egypt; 52 a 54 Guatemala; 53 DDR; 53 Irán; 56 a 57 Sýria; 57-59 Indonézia; 58 Libanon; 59 Irak; 59 Kambodža; 59-00 Kuba; 60-65 Kongo; 60 Laos; 61-63 – Kuba; 61 Dominikánska rep.; 63 J. Vietnam; 63 Irak; 64 Brazília; 65-67 Indonézia; 70-79 Kambodža; 70-73 Čile; 71 Bolívia; 76 Argentína; 79 Salvador; 81-82 Čad; 81-90 Nikaragua; 83 Grenada; 89-94 Panama; 86-91 ZSSR
Uživatelský avatar
Airacutter
 
Příspěvky: 1730
Registrován: 16 zář 2009, 12:13
Bydliště: Bratislava
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1

Zpět na Diskuse

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY