Náhodou jsem narazil na velmi zajimavou camu Cé stopětky a la Avia C-2
Tahle mašina je slušně focena z minulosti ale od roku 2009 kdy byla focena tato, už ani popel Moc by mne zajimalo jestli jí ta zajimavá, sic nepuvodni zustala.
Potvrzuji letiště Kunovice, majitelé Slávek a Jirka PÍSKATÝ. Výrobní číslo 778, rok výroby 1954. Pět let si odkroutila v armádě, 12.9.1959 zapsána jako OK-IHQ a podstatnou část života strávila u aeroklubu Jičín.
to sammoseto: Jéé, to je KRASA! Stejnak 80% Trenerů nelétá v origo barvě, a tahle je dobovemu vzhledu cvičných mašin velmi blizká! Vyřid pánum majitelům že za tento návrh jim dávám palec nahoru!
Ještě přidám fotku z generálky v roce 2011, kde je patrné, že u OK-IHQ zůstala původní olejová instalace bez chladiče v náběžce levého křídla, což navíc potvrzují i přidané nasávače vzduch v zadní části horního krytu motoru. Ve stavebnici KP to znamená zatmelit otvor v náběžce a obrousit kryt ( bouli ) vypouštěcího kohoutu na spodní straně křídla. Ještě by stálo za to v interiéru upravit přepážku za zadním pilotním prostorem ( opět "dědictví" ze stavebnice Z-226 ) a porovnat kryt motoru - ve stavebnici se po nalepení kácí k zemi. No a velikost některých dílů, značně neodpovídající měřítku, snad nemusím zmiňovat, určitě doporučuju resinový set od Pavla Models, případně výrobu nových kol podvozku, za ty ve stavebnici by se nemusel stydět ani Čmelák nebo Brigadýr. A ještě doplním jednu zajímavost, palubní desky OK-IHQ jsou pastelově červené...