Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Letadla ‹ Diskuse
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

F4U s dodatečnou výzbrojí

General Discussion
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

F4U s dodatečnou výzbrojí

Příspěvekod Jarda Rankl » 15 dub 2007, 17:54

Objevil jsem fotografie F4U-1 vyzbrojených nestandartním počtem mašinkvérů ve křídlech. Víte někdo o této praxi něco více? Nějaké veselé historky z natáčení? :lol:
Přílohy
F4U-1.89.jpg
10-50cal-munda.jpg
2.jpg
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Jarda Rankl

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Petr Bunda » 15 dub 2007, 20:42

Podle mých informací byly další kulomety jen naznačený lepenkou nebo barvou. Ustálená praxe u mariňáků.

Kde se dají najít tak pěkný fotky?
Petr Bunda

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Vici » 15 dub 2007, 20:49

tak tak .. .provokace na sikmoocka
Leave No Man Behind
BFC č. 3861
Vici

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Jarda Rankl » 15 dub 2007, 20:55

Chlapi, mě jen nejde do palice, jaký to mělo význam? Pokud se kočkuješ s Zerem, nebo něčím jiným, při tý rychlosti se toho jako nepřítel ani nevšimneš. Takže nějaké zděšení v očích jap. pilotů asi nebylo. Asi to mělo stejný význam jako žraločí tlamy. Anebo to je práce válečné propagandy, ale to bych viděl jako útok do svých řad na povzbudení morálky.
Je lehké házet bomby na lidi, kteří se nemohou bránit, ale něco jiného je takový výlet, když je ve vzduchu ještě někdo, kdo má proti tomu námitky.
Jarda Rankl

• Odpovědět s citací

Příspěvekod Petr Bunda » 16 dub 2007, 18:34

Dodatek k falešným kulometům u Corsaira: