Zdravím, jelikož se mi už delší dobu doma povaluje čtvrtkový Beaver od Hobbycraftu a aby na tomhle vietnamském fóru přibyla nějaká "vrtule" , založil jsem tohle téma. Takže pokud máte nějaké fotky nebo odkazy s podkladama (převážně na vietnamské, případně korejské mašiny), jak tuhle sice relativně slušnou, ale chudou krabku vylepšit, sem s nima
Naposledy upravil petr.speedy dne 04 říj 2009, 20:15, celkově upraveno 1
Zdravím, tak to bude docela zajímavý. - ještě že se to tu objevilo, koukám po netu a na válce je normálně k dostání, což je fajn. Já už myslel, že ani nejsou. Tak v příští pětiletce mě snad taky navštívý. - je to moc pěkná mašina. budu sledovat.
Tak to neváhej, nebudou . Na jednu stranu je to vzhledem k rozsahu stavebnice docela darda ta cena, ale hned tak ho asi nikdo neudělá. Pár jsem jich viděl postavených na soutěžích a ikdyž je to jen z krabičky, zaujme na první pohled. Kdyby se dal sehnat ještě plovákový, jdu do něj hned, páč ty civilní mají taky něco do sebe. Zatím ale zůstávám u "fádní" khaki z vietnamu. Dokonce jsem po letech na Nekrománii viděl dvaasedmu rovněž od Hobbycraftu. Jen kdyby tak někdo na netu vyšťoural nějaké ty doplňky, alespoň motor by bodnul a něco lehkého do interiéru by také bodlo.
díky za radu, problém je, že u mě má teď trochu přednost suchozemská technika. uvidíme kdy se k tomudle dostanu. Jinak VNAF kabát je fajn, ale stejně bych zůstal radši u amíka.. O doplňky se hold musí postarat vlastní šikovnost, jinak nevim..
Tak zase menší progres k otevřenému tématu. Pokud někdo vlastníte stavebnici Hobbycraftu, víte že přímo volá po nějakých doplňcích. Takže podařilo se mi zjistit, že ve čtvrtce dělá resinový motor firma Vector a první kousek k vyšperkování máme doma ). Jedná se o: 450-hp Pratt & Whitney R-985-AN Wasp Junior. Foto odlitku viz. níže. Ikdyž hodlám dělat vše zavřené, i tak bude trochu do interiéru vidět a tak podle fotek je pořeba některé detaily interiéru poupravit, případně doplnit. Tak např. palubovka je moc utopená vepředu. Sedačky jsou zase dle stavebnice umístěné moc vzadu, takže určitě posunout více dopředu - prakticky by měla být sedačka na úrovni dveří u pilota. Zadní sedačky to znamená vytvořit nové a pak přidat dozadu ještě nějaký náklad. Tak snad mě nový motor trochu nakopne dopředu a brzy vložím nějaké foto ze stavby. Jo, ještě jsem se rozhodl na křídla a trup doplnit pár čarrytí podle plánku v návodu. Povrch nebude tak jednolitý a lépe se bude pracovat se zesvětlováním středů panelů při barvení. Pokud by jste někdo našel ještě nějaká fota z interiéru starších mašin, sem s nimi.