travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Velmi. pokud je to tedy dotaz na mne
travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Vl.Šulc píše:travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Velmi. pokud je to tedy dotaz na mne
Vl.Šulc píše:travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Velmi. pokud je to tedy dotaz na mne
Vl.Šulc píše:Ten program je jen orientační a řídí se momentální situací na trhu, je ovlivněn činnosti ostatních firem a mnoha jinými vlivy. Z toho plyne, že K-4, který bude v jednom projektovém bloku s S-199 (a možná se k tomu přidá G-10 Erla), čeká ve frontě. Nejbližší možný termín je po Mustangu, ale přiznám se, že na toto okno mám jiného favorita
jirie píše:Vl.Šulc píše:travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Velmi. pokud je to tedy dotaz na mne
Když už jsme u toho. Má paní Šulcová také nějaký vliv ve firmě?
Dnes je totiž MDŽ a já už nevím kde bych mohl zatlačit na Tempesta V ve dvasedmě
travis píše:Vl.Šulc píše:travis píše:Dobrý den pane Šulcová. Jak moc je pro Eduard lukrativní anglický trh?
Velmi. pokud je to tedy dotaz na mne
Omlouvám se. Opraveno. To nebyl pokus o urážku, ale automatické opravy na tabletu jsou někdy úsměvné.
Nechcete si své portfolio výzbroje rozšířit i o anglické verze? Ze Sparrowů Skyflashe, anglické verze Hellfire, možná i další věci. Brassiny už máte hotové, je potřeba jen udělat nové obtisky a zapracovat na nové verzi návodů a zbarvení.
jabbajindrich píše:Vl.Šulc píše:Ten program je jen orientační a řídí se momentální situací na trhu, je ovlivněn činnosti ostatních firem a mnoha jinými vlivy. Z toho plyne, že K-4, který bude v jednom projektovém bloku s S-199 (a možná se k tomu přidá G-10 Erla), čeká ve frontě. Nejbližší možný termín je po Mustangu, ale přiznám se, že na toto okno mám jiného favorita
Dobrý den pane Šulci,
vítám skutečnost (a věřím, že nebudu osamocen), že je G-10 Earla zvažována, bo za "cenu" jednoho trupu máte již vše další v plastu, či budete mít vyrobeno,
ono to samé by platilo pro verze AS (u G-6 a G-14), a ve své podstatě máte celou řadu bojových E - K fertich
díky za zvážení
S pozdravem
JN
Vl.Šulc píše:Michael Průža píše:pane Šulci, na Tempesta se hrozně těším, byl to můj první Eduardí model kdysi v 97 roce, mám k němu takový historicko citový vztah
Chtěl bych se zeptat, jestli neuvažujete (v dlouhodobém měřítku) i o výrobě jiného letounu z dílny Hawker a to Hurricane?
vím, že teď je relativně nový Airfix, proto předpokládám, že se do toho nepohrnete. Myslím, že by mohl vhodně doplnit Vaše Spitfiry ranných verzí, které plánujete .
děkuji
S Hurricanem počítáme.
Vl.Šulc píše:
Jednou na ně dojde.
D.MILAN píše:Dobrý den pane Šulc, Mám dotaz který tu asi zapadnul.... Chci se vás optat i poprosit ,zda budete dělat lepty alespoň do kokpitu pro model Hobby boss 1/48 SU-27UB moc bych to ocenil děkuji.
Vl.Šulc píše:jabbajindrich píše:Vl.Šulc píše:Ten program je jen orientační a řídí se momentální situací na trhu, je ovlivněn činnosti ostatních firem a mnoha jinými vlivy. Z toho plyne, že K-4, který bude v jednom projektovém bloku s S-199 (a možná se k tomu přidá G-10 Erla), čeká ve frontě. Nejbližší možný termín je po Mustangu, ale přiznám se, že na toto okno mám jiného favorita
Dobrý den pane Šulci,
vítám skutečnost (a věřím, že nebudu osamocen), že je G-10 Earla zvažována, bo za "cenu" jednoho trupu máte již vše další v plastu, či budete mít vyrobeno,
ono to samé by platilo pro verze AS (u G-6 a G-14), a ve své podstatě máte celou řadu bojových E - K fertich
díky za zvážení
S pozdravem
JN
Pokud tyto verze udělali v minulosti jiní výrobci, byl o ně v podstatě mizivy zájem.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků