Lavi píše:Radek3057 píše:...
Ve tvém případě bych řekl, že by bylo fajn kdybys šetřil elektřinu i nepoužíváním počítače.
nalejt si cisteho vina boli...vim
Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk
Lavi píše:Radek3057 píše:...
Ve tvém případě bych řekl, že by bylo fajn kdybys šetřil elektřinu i nepoužíváním počítače.
Lavi píše:Radek3057 píše:...
Ve tvém případě bych řekl, že by bylo fajn kdybys šetřil elektřinu i nepoužíváním počítače.
Radek3057 píše:Marfek píše:Pro zdejší ekology,
prohlédněte si hlavní výhody: http://www.nissan.cz/CZ/cs/vehicle/spor ... xYBA3rF_dc
Snad ho po pár letech usilovné práce budu mít.
Z vlastní zkušenosti ti řeknu jedno ...
Mám známého který je na tom v celku dobře,není to žádný miliardář a vlastně ani milionář má těch svých 100 k čistého měsíčně,něco zdědil,prodal barák a koupil byt a pak ho napadlo koupit tohle, říkal si že to vycashoval takže žádné dluhy leasingy a podobně
jednalo se o Nissan GTR black edition 2010
Auto neskutečný, měl jsem to štěstí a týden parkovalo před barákem,ale pak to začalo ( naštěstí ne pro mě )
To že za sezonu to jsou minimálně 2 sady gum a to hlavně díky krouťáku,výkonu a hmotnosti to je asi normální,ale jedna ta guma stojí cca 9 000 korun ( dokonce zapsaný přesný typ v TP )
Spotřeba ... udávaných 8,5-10 je z říše snů... prostě ať člověk dělá co dělá tak to nejde,eco mod to nemá,pokud člověk dodržuje předpisy tak mimo obec 17, dálnice 20, město 30 ... chce to pouze natural 98,ale vzhledem k tomu že vstřiky stojí cca 25k kus a musí se měnit pouze v páru( dva na válec) tak tam leješ stejně to nejlepší co ta pumpa má
2x destičky za sezonu, to máme asi 15k komplet,nedejbože na to přijdeš pozdě,poškodíš kotouč tak to máš za 15k ks
Olej ... super je možno koupit olej co tam jde za 200 kč litr,ale ten tam dávat nechceš,takže jedeš podle manuálu a ejhle .. musíš koupit 20 litrů za 25k ( to mluvíme jen o oleji do motoru),ale pak potřebudeš olej diferenciál 20k, olej převodovka, 15k
Pak tu máš ty blbosti okolo,jako přední okno za 40k,nebo třeba zadní za 25k
A teď to nejzajímavější a to je to že auto si v určitých intervalech řekne o servis,ale ne jen tak ledajaký,klasický servis u nového auta je že to tam ráno odvezeš,dáš si kafe,přečteš časák a jedeš,u nissanu gtr to tam stojí dva dny,napojují to na milion přístrojů, měří teploty,vibrace,blbiny a okolo a pak ti řeknou co je třeba vyměnit... jednou se na něco vyse*eš nemáš to zapsané v servisce a máš neprodejné auto,stejně tak neexistuje kupovat něco použité,repasované,opravované,druhovýrobu,nebo bouračky,všechno ti do servisky zapisují,nemáš kompletní servisku,neprodáš auto ... pokud je někdo milionář tak není co řešit,ale na druhou stranu dají se ty GTR pořídit už za nějakých 1,2-,1,4 mega,za ty prachy v této tříde lepší auto neseženeš,ale následná údržba je opravdu někde jinde ... poslední kapka byl chladič převodovky,nad standardní výbava .... 85k bez dph děkujeme nashle
Marfek píše:..ať si na našich silnicích užívá svá dobrodružství, jak je mu libo.
.MG. píše:Radek co příspěvek to perla.
Takže bys zákonem zakázal používání starších aut ? Co by se stalo ? [shadow=blue][shadow=blue][shadow=blue]Ti kdo ho potřebují by jezdily dál na černo s neevidovaným škopkem[/shadow][/shadow][/shadow]. Možná bys na ně poslal policii. Ta by jim mohla zakázat další řízení. Skončili by v práci, protože se tam jinak nedostanou. A za chvíli bys měl v republice regiony s 50%, možná i větší nezaměstnaností, což by vedlo ke krachu dalších firem a živnostníků, tím ke snížení koupěschopnosti obyvatelstva, kupování méně nových aut a máš tu kolotoč, který jen tak nezastavíš. Výsledkem by bylo výrazné zvýšení sociálních dávek, což by nejspíš vedlo ke zvýšení daní a jede to pořád dokola.
Občas než něco napíšeš se nad tím zkus zamyslet. Pak si jednu flákni a vykašli se na to.
.MG. píše:celkově ze 7,6 milionu registrovaných aut je přes 3 miliony starších 15 let, 1,5 milionu pak starších 10 let. nevím, jak bys byl oblíbený, kdybys tedy ze dne na den zakázal jízdu 4,5 milionu vozů. Jako politik bys tím spáchal sebevraždu.
A protože drtivá většina těchto vozů nejezdí ve městech, je jasné, co bys s tím dokázal - zcela paralyzovat mnoho mimoměstských oblastí.
Jedna poznámka , která má zřejmě stejný příběh v mnoha místech v republice.
Před cca 5 lety došlo k úpravě jízdních řádů. Nikdo ze zřizovatelů je nekonzultuje s jinými dopravci, proč by také měl. A tak se stalo v obci Lnáře, že k 1.9 , že přestal jezdit ranní autobus do 10 km vzdálené Blatné. Dopravce to zdůvodnil mimo jiné tím, že lidi mohou jet vlakem. Jenže ČD taktéž měnily jízdní řády a ke stejnému dni zrušili ranní vlak. Zřejmě proto, že lidi mohli použít autobus. A tak najednou do Blatné ráno nejelo nic. Dalo by se říci, problém lidí. Ale ne tad kocela. Přibližné polovina zaměstnanců největšího místního podniku nedorazila do práce, protože neměla jak.
Nakonec se to řešilo v rámci kraje a nějak vyřešilo, alespoň na čas. Pak to podnik vyřešil svozovými autobusy. A teď si vem tu parádu. Pracovní doba v Blatné od 6.00, svozový autobus ve Lnářích vzdálených 10 km odjížděl od OU ve 3.20
To není překlep. Kdo neměl čím se do práce dostavit, mohl použít autobus, který to zvládl brutální rychlostí 10 km za 2hod 40 minut. Proto tyhle starý plečky jezdí. Pokud bys je zakázal, stoupla by nezaměstnanost v obci někam k 90 % a to už je hodně velkej průšvih. A taková místa v republice jsou i dnes. Bez ohledu na stáří aut. Jen by jich bylo o hodně více.
Jarek S. píše:A nemá tuhle způsobilost řešit STK? Bo už vidím jak rodina s celkovým čistým platem do cca 30 000. si dokáže našetřit cca 200 000,- na nějaké male auto v základu.
Zpět na Volný pokec (Subject free)
Uživatelé procházející toto fórum: Milan Marušák a 2 návštevníků