Po všem co bylo uvedeno výše, je možné napsat, že "202" dostaly další dva standardní kabátky.
První je kamufláž "Zebra". Pásy dvou kamuflážních barev a světlých spodních ploch. Taková kamufláž se objevila i na posledních Mc 205. Nepanuje však shoda, jaké barvy byly na tuto kamufláž použity. Někteří autoři tvrdí, že šlo o kombinaci německých barev RLM 76/75/74, jiní že byly použity barvy z pozdní italské sady a to spodek šedá GAC1, vršek pruhy zelené VOS2 a hnědé NC4. Toto schéma je také známo na Fiatech G-55, kde není pochyb o použití italských barev. Provední pruhů nebylo jednotné ani u jedné z továren (Fiat. Macchi, Breda) a to jak šíří pruhů, tak tvarem. Takto kamuflované Mc 202 vycházely z továrny Breda a mohle se jednat jednak o repasovné stroje, jednak o poslední sérii Mc 202 v této továrně vyrobené. Fotograficky jsou dokumnetovány pouze ze služby u cvičných jednotek luftwaffe (například v Hobby Historii 25 je 6 fotek).
Poslední kamufláž kterou Mc 202 nesly je celostříbrný nátěr. Tyto Mc 202 složily u CoBAF (jihoitalské spojenecké letectvo) a následně AMI (obnovené italské letectvo po roce 1947). Kamufláž vycházela z předválečného italské předpisu, kdy všechny letaldla byla "kamuflovány" stříbrně. Před kabinou byl černý pás proti oslnění.
Naposledy upravil Mirek glock Říha dne 18 dub 2016, 12:50, celkově upraveno 1
Ptejte se na co chcete, já na co chci odpovím.