Nikoliv, jasně hovoří servisní příručka pro BH 21, kde je celé schema vysouvání chladiče - obrazové.
Štěpán Stránský píše:Nikoliv, jasně hovoří servisní příručka pro BH 21, kde je celé schema vysouvání chladiče - obrazové.
zdesko píše: Kulomety měla Avie "normální", tedy oba byly nabíjené zprava. Kanál na levé straně zbraně odvádí prázdný nábojový pás. Pod zbraní byl ještě jeden kanálek, kterým odpadávaly prázdné nábojnice. Pravděpodobně byly také zbírané do schránky..na břiše Avií není vydět otvor, kterým by vylétávaly ven...
Štěpán Stránský píše:zdesko píše: Kulomety měla Avie "normální", tedy oba byly nabíjené zprava. Kanál na levé straně zbraně odvádí prázdný nábojový pás. Pod zbraní byl ještě jeden kanálek, kterým odpadávaly prázdné nábojnice. Pravděpodobně byly také zbírané do schránky..na břiše Avií není vydět otvor, kterým by vylétávaly ven...
Nikoliv, měly levo a pravostranné podávání nábojů , odvodové kanýly byly na středu osy trupu tj. u sebe.
Štěpán Stránský píše:Nepochopil, na BH-21 je levý kulomet zasobován pásem zleva a pravý zprava. Levý kulomet má odvod prázdneho pásu zprava a pravy pak obráceně tj. zleva. Vystřelené nábojnice s pásem jsou proto svedeny do středu mezi zbraně.
Jan_K píše:Mám k disposici i firemní výkresy BH-22, kde je v řezu jako vysouvání chladiče naprosto jasně nakreslena soustava pák, která končí po pravé ruce pilota, stejně jako na výše přiložené fotografii kokpitu BH-21. Proto by mne ty fotky dost zajímaly.
Štěpán Stránský píše:Nepochopil, na BH-21 je levý kulomet zasobován pásem zleva a pravý zprava. Levý kulomet má odvod prázdneho pásu zprava a pravy pak obráceně tj. zleva. Vystřelené nábojnice s pásem jsou proto svedeny do středu mezi zbraně.
zdesko píše:Díky. Nějak jsem vůbec nezaregistroval, že Vickers se dal "krmit" střelivem i z leva a přitom mám oba rozdílné mechanizmy ve svém archivu..!
Zpět na Československé letectvo 1918 - 1939
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků