Hammer píše:Ten komentář pod tou první fotkou s těma třiceti hodinama provozu je tam odkud? 30 hodin provozu čeho, podlahy? Protože ten zbytek kokpitu (hlavně otlučený knipl) svědčí buď o značně větší sumě hodin nebo boji zblízka v kabině. Stroj to byl ještě válečný nebo něco na ukázky po válce?
Pokud by to bylo jak komentář říká, ten nátěr té překližky musel být slušně nekvalitní.
Melo by jit o P-51K vyrobeny tesne pred koncem valky s naletem uz zminenych cca 30 hodin a pote prodany do Holandska kde byl zakonzervovany v muzejnim depozitari. Rozhodne Ti svoje nazory nenutim, jen se snazim ukazat ze pravda neni vzdycky cernobila a existuje alternativa. Podle mne ten nater nemusel byt nekvalitni, spis ty zrnka pisku mohly byt pomerne slusny abrazivum a s drevenym podkladem si rychle poradily.
Co se tyka barev, tak na muzealni stroje vubec nekoukej...mustangu lita po svete pomerne dost a ne kazdy kdo to restauroval si s dobovym vzhledem lamal hlavu.