Jak jsem se už zmínil v tématu o rozestavěném low-viz 9805, současně "sestersky" stavím i další jednadvacítku. Možná jsem to mohl dát do jednoho tématu, ale snad to bude takhle přehlednější. Anebo se může stát, že jednu z nich třeba nedodělám a co potom.
Proč zrovna 7702? Protože na ní mám spadeno nejméně 15 roků a v podstatě už má po celou tu dobu své "tabulkové místo" v plánované sbírce. Vybral jsem si ji v době, kdy jsem si bláhově myslel, že budu schopen postavit (=opravit věttšinu tvarových chyb) z Academy nebo OEZu od každé verze jeden kousek. Bylo to naivní, padl bych vysílením už po první jednadvacítce. 7702 měla být zástupce eMeFek protože je zvláštní a neobvyklá svou experimentální kamufláží. O té kamufláži jsme tady na fóru už něco nakousli a rozdiskutovali. Myslím, že na ní dojde ještě řeč až to bude aktuální.
A jak chci pojmout stavbu. Obdobně jako 9805, tedy po skušenostech s 9413 podstatně lepší detaily v kabině, šachtách a povrchové detaily. Nic nechci neotvírat, podvěsit bych chtěl pravděpodobně tři baky a dvě raketnice. Ještě uvidím.
Potah se tentokrát vlnit nebude, ten model bude muset zaujmout jen svým ohyzdným zjevem. Technologii hyzdění chci požít podobnou jako na 9413, s tím, že tentokrát se bude loupat na kov, tedy na alclad.
Něco málo jsem už udělal, resp. vyfotil. Onýtoval jsem docela jemně SOP a postupně bych chtěl celé letadlo. Proč dělám takovou "blbost", když jsem se tomu obvykle bráním? Jednak to beru zase jako experiment, protože až jednou přijde čas a budu dělat skutečné plechové jednadvacítky, tak si chci zusit, jak to bude vypadat a jestli raději víc nebo míň. Jak jsem psal dřív kovové jednadvacítky bych chtěl mít onýtované a když se to tentokrát nepovede, tak to pod tou kamufláží bude celkem jedno. Druhým důvodem je, že budou poměrně velké plochy oloupané barvy, kde by bylo hezké kdyby vylezly nýty. A třetím důvodem je, že zrovna na SOP se barva loupe podél nýtových řad, tak abych to měl přednaznačené.