Tak jsem si všimnul,že zde chybí tenhle krásný kousek od kp.Model jsem nedávno našel v klubu a naštěstí ze šedého plastu což hodně usnadní přerytí a dolepování bílého plastu.Kamo bude asi helmutská(možná československá) a doplnky asi jen kola a vrtule od resiart.
Naposledy upravil vslunicko dne 06 říj 2011, 18:52, celkově upraveno 1
Tak to se těším. Já jsem o víkendu cvičně přesně u tohoto modelu zkoušel přerytí křídla. Docela to šlo, měl jsem na to tu měkkou verzi z doby "Kopro". Zatím nepokračuju, protože nemám čas, a zdrželo mě přemýšlení, jak vyřešit ty špatně znázorněné dělené podvozkové šachty. Problém modelu je kabina, která je zcela nepřesná, příliš široká a zavalitá. Ale to bych obětoval. Pokud ji postavím, tak ve stříbrné čs. verzi se žlutými pruhy nebo policejní. Tak se těším na inspiraci.
Marina Veneta čekatel a obdivovatel Na stole:Hurricane Mk.I, Spitfire Mk.IX, Hellcat F6F-3, Bf 108 Taifun KPM Apolo Kopřivnice http://apolo.koprivnice.org/index.htm
tak já mám už přerytý vršek křídla a asi taky budu stavět tu cvičnou Prostějovskou se žlutýma pruhama jinak šachty pudou dobře jelikož ty stávající po přeměření jsou menší tak materiál bude jen mizet.Až trochu postoupím tak dám nějaké to foto zatim není co fotit.
Tak už je konečně téměř přeryto a ostatní rytí se bude dodělávat průběžně a tet už mě čeká jen fréza,skalpel a hromada bordelu.Další postup je odfrézovat cocpit,podvozek a začít na všem novém.Jinak rytí není ještě vyčištěno proto ta špína ve spárách.
Zdá se mě že tvar šachty nebo umístění zadní stěny není zcela dobře, hlavně ve střední části šachty. Podle mě je zadní stěna v této partii moc utopená pod potahem. Podle fotek bych řekl že zadní stěna šachty kopíruje tvary šachty mnohem blíže k jejímu okraji.
Utopená nejspíš bude trochu víc,ale z výkresů se zdálo že celá přepážka je rovná bez lomení tak jsem ji udělal rovnou a kdyby to bylo špatně tak tet už se nedá nic dělat.Jestli máte někdo doma nějaký zajímavý fotky tak je sem prosím hodte každá pomůže.
Venco, máš to pěkný Ta přepážka je fakt blbě, na výkresu je i podle nýtů vidět, že byla prohnutá. Ale až tam dáš ten krycí plech doprostřed, tak se to ztratí. Zatím paráda!
Tak Práce bylo moc,ale už jsem se k tomu zase dostal,tak malý postup.Na podvozkových šachtách jsem strávil asi tak 10 hodin a na cocpitu zatím kolem 12hodin a to je teprve necelá půlkaJeště sedadla,pedály,páčky,panely s ovladači,atd.