Může mi někdo vysvětlit proč podle návodu "renomované" firmy KP bylo v cvičném letedle jen jedno řízení? Mi pak nějak uniká smysl takového stroje......
Jinak ta tvoje je moc hezká Avie.
zonaria píše:Může mi někdo vysvětlit proč podle návodu "renomované" firmy KP bylo v cvičném letedle jen jedno řízení? Mi pak nějak uniká smysl takového stroje......
Michal Dub píše:zonaria píše:Může mi někdo vysvětlit proč podle návodu "renomované" firmy KP bylo v cvičném letedle jen jedno řízení? Mi pak nějak uniká smysl takového stroje......
Tohle v modelu není úplně špatně, přední řízení bylo demontovatelné a po několika nehodách bylo na BH-11 minimálně na určitou dobu výnosem MNO zrušeno.
Michal Dub píše:Děkuju, zkusím ještě ty zadní vzpěry podvozku zkrátit a uvidím. Další věc je pyramida, přijde mi moc vysoká. A jak tak koukám na přiložený výkres i fotky, tak zadní vzpěry křídla nemají být rovnoběžně s prednimi, ale už řešit nebudu, mám je přilepené. Ony ty naše prvni dolnoplošníky nejsou tak úplně jednoduché předlohy.
HanzP píše:Michal Dub píše:Děkuju, zkusím ještě ty zadní vzpěry podvozku zkrátit a uvidím. Další věc je pyramida, přijde mi moc vysoká. A jak tak koukám na přiložený výkres i fotky, tak zadní vzpěry křídla nemají být rovnoběžně s prednimi, ale už řešit nebudu, mám je přilepené. Ony ty naše prvni dolnoplošníky nejsou tak úplně jednoduché předlohy.
Bohužel přiložený výkres je asi ten nejhorší, co na BH-11 existuje. Vzpěry byly rovnoběžné. U BH-5 až po BH-11.
Pěkná stavba, v civilním to bosce sluší.
Zpět na 100 let československého letectví
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků