Stránka 2 z 4

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 22 úno 2020, 13:45
od Luky
v.č. 1048, v r. 1968 jako D-EDTP
v.č. 1049, v r. 1969 jako G-AWJX

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 22 úno 2020, 13:56
od Luky
v.č. 1049, v r. 1969 jako G-AWJX
v.č. 1050, v r. 1968 jako G-AWJY
v.č. 1051, v r. 1968 jako OK-XRG, v r. 1970 jako OO-PTZ, dále jako G-AASH?, F-BSEI

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 22 úno 2020, 14:09
od Luky
v.č. 1052, v r. 1968 jako OK-XRH, v r. 1968 jako G-AWSH
v.č. 1053, v r. 1968 jako HA-SAE, v r.1980 prodán jako N112TM, dále jako N526AS
v.č. 1055, v r.1968 jako HA-SAF, v r.2002 jako D-EHTW, N1189X,

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 22 úno 2020, 14:20
od Luky
v.č. 1055, v r.1968 jako HA-SAF, v r.2002 jako D-EHTW, N1189X
v.č. 1056, v r.1968 jako HB-TBL, v r. 1973 jako D-EDBL, v r. 1975 havárie - zrušen

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 10:51
od Luky
v.č. 1057, v r.1968 jako HA-SAG, v r. 1977 havárie-zrušen
v.č. 1060, v r.1968 do Bulharska jako LZ-010, LZ-710, poté jako Z-526 M D-EEBX, v r.2010 jako OK-XRJ

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:04
od Luky
v.č. 1061, v r. 1968 jako G-AWPG, v r. 1981 - havárie
v.č. 1062, v r.1968 jako HA-SAH, v r.1979 jako Z-526 M D-EGGE

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:12
od Luky
v.č. 1063, v r.1968 jako F-BRNA
v.č. 1064, v r.1968 jako HA-SAI, konec v r. 1978 (dolétán?)

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:31
od Luky
v.č. 1065, v r.1968 jako HA-SAJ, v r.1980 jako N104GC
v.č. 1067, v r.1969 jako N3466
v.č. 1068, v r.1969 do Bulharska jako LZ-013, dále LZ-713, v r.2006 jako D-EEBH
v.č. 1070, v r. 1969 jako OK-YRD, v r.1969 jako I-ZLIN, v r.2002 jako OK-EHO

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:32
od Luky
v.č. 1070, v r. 1969 jako OK-YRD, v r.1969 jako I-ZLIN, v r.2002 jako OK-EHO
v.č. 1071, v r. 1969 jako OO-PKG, dále D-ELKF, v r.2004 havárie - zničen

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:49
od Luky
v.č. 1073, v r. 2007 jako OK-GIN
v.č. 1077, v r.1969 do Bulharska jako LZ-016, v r. 2007 jako N888EE
v.č. 1078, v r. 1969 jako B-BRNB, dále F-GOMC

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 11:50
od Luky
v.č. 1078, v r. 1969 jako B-BRNB, dále F-GOMC
v.č. 1079, v r. 1969 jako F-BRNC, dále jako F-GKIV, F-AZRV

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 17:26
od Luky
v.č. 1081, v r. 1969 jako F-BRNE a dále F-GHHU
v.č. 1082, v r. 1969 jako F-BRNF, dále F-GIBP, v r.2010 G-GIBP

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 17:37
od Luky
v.č. 1082, v r. 1969 jako F-BRNF, dále F-GIBP, v r.2010 G-GIBP
v.č. 1083, v r. 1969 jako YR-ZLF, zrušen v r.1998
v.č. 1086, v r. 1969 jako OO-BUT, dále D-EBUP, dále EI-BIG

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 17:47
od Luky
v.č. 1086, v r. 1969 jako OO-BUT, dále D-EBUP, dále EI-BIG
v.č. 1087, v r.1970 do Bulharska jako LZ-020, dále jako D-EEBY

Re: Z-526 a Z-526 M

PříspěvekNapsal: 23 úno 2020, 17:51
od Luky
Tak to je asi v kostce vše ode mne k tématu Z-526 a Z-526 M. Na více letadlech se objevuje označení Z-526 F, abych pravdu řekl, nevím jestli jde udělat přestavba ze Z-526 na Z-526 F. Předpokládám, že F-ka byla zesílená, poněvadž mohla létat na vyšších násobcích akrobacii ve dvojím, než klasická 526. Osvětlí mi někdo jaký je rozdíl? Já to eviduji jen podle v.č..