Paralelně s "dvanáctkou" jsem rozjel stavbu Spita Mk.Vb od Kovozávodů - na vyplnění technologických přestávek . Zatím mám nabarvený kokpit (před patinou) a nachystanou nějakou tu "drobotinu".
Dan
Naposledy upravil Dan Chludil dne 04 pro 2016, 17:57, celkově upraveno 1
Čas letí, je třeba pohnout, abych to stihnul do konce listopadu
Kokpit je napatinovaný a zalakovaný. Dekál na přístrojové desce mi "ujel". Nakonec, snad aspoň trochu, zachránil drybrush. Stejně bude kabina zavřená... Poloviny trupu jsou už slepené a zasychají.
chci se zeptat, ta zadní část kokpitu byla za sedačkou kovová? Já měl vždy za to, že i tam byla interior green. Ne že by tam bylo po zavření moc vidět, ale zajímá mne to- až se konečně do něčeho pustím....
Má za to, že byla. Vycházím například z těchto stránek: The Spitfire Site. Jestli si to dobře pamatuji, tak zadní část trupu bez vnitřního nátěru byla zavedená už u některých Mk.II. Odborníci na Spitfiry jistě doplní přesnější informace.
Postupuje i Mk.V. Tady mě ale trochu zradily dekály od KP. Kokardy a kódová písmena jsou dost tuhá, nedaří se je dostat do spár a lámou se - hlavně kokardy na spodní straně křídla. Budu muset opravovat... Nápis "Moesi Illir" je od DK Decals. Asi jsem neměl "škudlit" a měl jsem použít i jejich kokardy. Přitom na jiných modelech od KP (Š-20 a Zlín) jsem neměl s obtisky žádný problém.
U tohoto modelu mám jen jediný cíl - co nejrychleji ho dokončit. Přesto se ve mě ale hnulo "modelářské svědomí" a dostříkal jsem na křídlo chodníček, který je vidět na fotkách skutečného stroje. Nakonec to byly dvě hodiny váhání a dvacet minut práce včetně čistění pistole...
Tak, pětku prohlašuji za hotovou. Není bez chyb, ale doufám, že Vás moc neurazí. Osobně jsem rád, že už je ve vitríně a můžu se věnovat dalším modelům (dalším Spitfirům... ).