Tak jsem začal začišťovat první díl a hned jsem narazil na pro mě problém. U Mk.IX na zadní stranu dílu F5 přijde ještě nějaký bazmek, který ovšem u Mk.VIII není. Jenže teď nevím zda ty dvě lišty na fotce označené tam byly a nebo je to jen berlička pro lepší usazení toho bazmeku. Bo dle této fotky tam nějaké výztužné lišty jsou ovšem na druhou stranu dle tady této tam nic takového není.
Ten bazmek je regulátor napětí. A u devítky ty lišty jsou, ve skutečnosti je to plech z jednoho kusu se zahnutými hranami, přišroubovaný na přepážku. Je to pěkně vidět v knížce na devítku od WWP. Jinak tu práci s odvrtáváním odlehčovacích otvorů v přepážce jsem si u svých staveb také dával, nicméně už vím, že je to zcela zbytečné - není to vidět
Jde tu spíše o to, že ta polovina s těmi výstupky se blbě začišťuje, aby byla v rovině. A ještě mám dotaz. Do dílu G55 mám vyvrtat dírku nehledě, že nějaká dírka dle fotek má být spíš na dílu G56.. neví někdo co má ta dírka za funkci?
Dírky v kořeni křídla byly pro fotokulomet - u typů I-V byly na levé straně a pozdější typy je měly na straně pravé. U prvních devítek byl v levém kořeni křídla otvor pro vstup vzduchu pro chlazení paliva.
Motorový kryt je votrava, ale dá se to. Mnohem větší votrava pro mě byla sestava chladičů. Když nadáváš u mot. krytu tak jsme zvědav co budeš říkat na chladiče při lepení Díry v přepážce jsme taky odvrtával, nicméně u dalších staveb je odvrtám jen od hrany dvířek nahoru, dole to není vidět. U tohodle modelu nespěchej, a stav hlavou. Nejdřív mysli a pak dávej lepidlo. Jinak se tě to vymstí.