Jak jsem před časem slíbil předsedovi, dávám sem nějaké obrázky ze stavby mého TigerMothu.
Vyhecován kolegy z pořádající organizace (pro ty co nejste členy žádného klubu radím, do žádného nevstupujte, protože poté, co se stanete členy na vás automaticky přejde davové šílenství, kterému není lehké se postavit) jsem se rozhodl že tentokrát se Nostalgie zúčastním s modelem a pustil jsem se do stavby.
Začal jsem s tím, že jsem si shromáždil nádherné fotografické materiály pposktnuté a doporučované v jiném tématu zde do notebooku, abych mohl průběžne nahlížet, vytiskl Triádu a chvíli studoval. Pak jsem si pro převedení výkresů do měřítka, podle kterého by se dalo pracovat, vybral jako směrodatný údaj hloubku křídla, přenásobil a v práci nazmenšoval výkresy z triády (nebo nazvětšoval, to už si nepamatuju... )
Začal jsem prací na křídlech. Jejich problém je, kromě vyraženého reliéfu označení a dalších nectností zcela nepoužitelný "profil". Jako první jsem se proto dal do broušení... Obrousil jsem označení, sloty a upravil profil tak, aby aspoň vzdáleně odpovídal tomu co je na výkresech. V prvním kroku jsem taky obrousil malé "položebra" na náběžné hraně, proto že je chci udělat nové surfacerem...
Jak jsem si tak liboval jak mi to broušení už docela jde porovnal jsem si svůj polotovar s výkresy a zjistil jsem, že rozpětí docela odpovídá, jen je nutné opravit tvar koncových oblouků... Zaradoval jsem se, že s tím nebude až tak moc práce... jenže pak jsem přepočítal žebra a křídlo letělo do krabice... Model jich má (relativně velmi výrazných) o jedno méně než by měl. Protože jsem v sobě ještě neustálil, jestli se s tím smířím, nebo jestli obrousím křídlo do hladkého profilu a všechna žebra udělám nově surfacerem...)