Stránka 3 z 3
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
25 srp 2013, 10:23
od Kavy
Téma sleduju a nestačím se divit. Kabina je prostě luxusní
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
25 srp 2013, 19:11
od C.a.K.Feldpilot
to hej, boli vtedy elegantné kabíny, aj design 10uholníkového tvaru bol zaujímavý, kto vie, čo sa honilo hlavou tomu ich konštruktérovi, keď ich risoval
, tie ďalšie už potom mali prostší interiér (umakartové obklady) a posledné ani to.
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
22 říj 2013, 20:22
od C.a.K.Feldpilot
Zhotovil som 4-osý pojazd pre model tatranskej Električky EMU 49 001 "Škoduľa". Uloženie pojazdu je trojbodové pre lepšiu stabilitu na oblúkoch a stúpaniach. Prenos som vyriešil cez kardany a stredovú prevodovku. Je trochu hlučný, ale beží spoľahlivo
chytil sa na prvý krát
Rád by som čoskoro odlial skriňu
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
04 led 2014, 15:36
od C.a.K.Feldpilot
Cez sviatky sa dalo trocha popracovať a tak som porobil formy častí električky EMU 49 001 "Škoduľa". Pojazd je tiež viac-menej hotový
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
29 bře 2014, 20:05
od C.a.K.Feldpilot
Popri škole je na modely málo času, ale cez víkendy striedavo porobím čo sa dá na električke i lanovke, trochu som postúpil s kabínou č. 3, ktorá dostane náter z "Andela na horách"
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
28 kvě 2014, 13:23
od C.a.K.Feldpilot
Po dnešku sú na kabíne č.3 imitované drevené obklady a hotová strecha. Ďalej príde orámovanie okien a montáž doplnkov (sedačky, telefón, držadlá pre stojacich, opierky na okná..., podobne, ako na predošlom modeli vozňa č.1
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
02 led 2015, 21:28
od C.a.K.Feldpilot
Tak mi trochu ostal čas aj na modely. Dorobil som označenia ČSD z obdobia 1948-1959 na kabínu č. 3, do podoby, ako je zachytená vo filme Andel na Horách.
Re: Tatranská visutá lanovka
Napsal:
15 čer 2016, 17:57
od C.a.K.Feldpilot
Nové pôsobisko mojej lanovky je Elektrotechnická fakulta Žilinskej univerzity v Žiline. Podarilo sa mi tam urobiť prvé testovacie jazdy, zatiaľ s pomocou provizórneho regulátora. Kartónové krabice staníc som konečne nahradil kovovými konštrukciami a vymenil som motor za vhodnejší typ s permanentnými magnetmi a prevodovkou do pomala. Ďalším krokom bude zostrojenie regulátora pre motor a diaľkového ovládania. Každým krokom sa technické dielo postupne vylepšuje.