






Václav Hochmuth píše:Like many manufacturers before and since, Revell based their kit on a
museum aircraft, which in this case was built up from several models
of F-13 recovered from various parts of the world. Thus it has an
early fuselage and late wing and horiz. tail. To make a correct early
F-13, you need new ailerons and elevators with the correct curved
profile, or to make a correct mid/late one you need a new Ju-52
shaped vertical tail and different engine area. Also, the wing
trailing edges are grossly thick and all the tail surfaces are about
twice as thick as they should be (never mind the trailing edges).The
wheels are peculiar, with grossly overscale 'bolt' detail and they
missed the passenger steps on BOTH sides of the wing. I'm sure there
are other minor errors, but these are the ones I've discovered to
date...
Preklad píše:Jako mnoho vyrobcu pred a do ted, Revell zalozil svuj kit na muzealnim letadle, ktery byl v tomto pripade sestaven z mnoha modelu (verzi) F-13 zachranenych z mnoha kousku ze sveta. Tak ma (vzor) ranny trup a pozdni kridlo a vodorovne ocasni plochy.
K vytvoreni spravne ranne F-13, potrebujete nova kridelka a klapky se spravne ohlym profilem, nebo pro spravnou stredni/pozdejsi verzi potrebujete novou Ju-52 ostrou smerovku a jiny motorovy prostor.
Take odtokova hrana kridla je viditelne hruba a veskery povrch je dvakrat hrubsi, nez ma byt. (nemyslim jenom odtokovou hranu).
Kola jsou podivna, s hrube mimo meritko 'zvyraznenymi' detaily a zappominajicimi stupatky pro cestujici na OBOU stranach kridla
Jsem si jist, ze je zde mnoho jinych malych chyb, ale tyto jsou, ktere jsem do ted objevil ...
K vytvoreni spravne ranne F-13, potrebujete nova kridelka a klapky se spravne ohlym profilem, nebo pro spravnou stredni/pozdejsi verzi potrebujete novou Ju-52 ostrou smerovku a jiny motorovy prostor.
Kola jsou podivna, s hrube mimo meritko 'zvyraznenymi' detaily a zappominajicimi stupatky pro cestujici na OBOU stranach kridla
Václav Hochmuth píše:Este upresnim preklad...K vytvoreni spravne ranne F-13, potrebujete nova kridelka a klapky se spravne ohlym profilem, nebo pro spravnou stredni/pozdejsi verzi potrebujete novou Ju-52 ostrou smerovku a jiny motorovy prostor.
Pre spravnu strednu az neskoru verziu potrebujete novu smerovku tvarovanu podobne ako pri Ju-52 a nove inak tvarovane kryty motora.Kola jsou podivna, s hrube mimo meritko 'zvyraznenymi' detaily a zappominajicimi stupatky pro cestujici na OBOU stranach kridla
Kolesa su zvlastne s hrubo zvyraznenymi nytmi a na kridle by mali byt stupatka pre cestujucich po OBOCH stranach trupu.
Václav Hochmuth píše:Kolesa su zvlastne s hrubo zvyraznenymi nytmi a na kridle by mali byt stupatka pre cestujucich po OBOCH stranach trupu.
Turboduck píše:Si tady ze mně děláta to dvakrát zaoblený s dírkou uprostřed????![]()
![]()
![]()
Dejte pokoj, já si ho postavím jako kusovku
![]()
![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník