Tak nastal čas zase něco rozebrat. Volba padla na D.IIIa v markingu Carla Degelowa od Jasta 7 z března 1918 . Začal jsem trochou plechařiny, pak trochu vrtání a teď se chystám na frézování boků trupu. Ješte nevim jestli sundám i ty zadní plechy nebo jen ty co mám udělaný. Hned mám jeden dotaz nejni ten plech v rámečku blbost? neměla by tam bejt normálně díra do trupu? Nikde sem tuhle partii nenašel.
Když mám sundaný kryty jako budou u tohohle Pfalze nebo u tohohle http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=71&t=21881, tak jsem použil hliníkovej plíšek, kterej jsem natvaroval podle plastu. Plech byl tušim z nějaký elektrosoučástky asi kondenzátor. Šel by ale použít i plech ze svíčky. Když jsem chtěl udělat jen přetažení plechů přez trup tak jsem použil olověnej plech.http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=510&t=44115
Jak jsem se tak díval na Tvoje stavby a zjistil, co všechno tam vždycky předěláváš, neměl bys jednodušší dělat rovnou novostavby, aby ses nemusel zdržovat opravováním chyb výrobce?
Ondro ja totiž trpim tim že nejsem schopnej postavit model z krabičky. Vždycky si řeknu že doplnim aspoň lanka v kokpitu, pak kabely no a když už jsem dodělal tohle tak ještě předelám támhle to a už to jede. Pravda je ta že tohle upravování mě prostě baví, i když mám kolikrát chuť s tim fláknout do kouta. Do novostavby jsem se zatim pustil jen jednou a snad ji někdy dokončim viewtopic.php?f=71&t=35922. Poslední doubou přemejslim že bych zkusil něco v tvoji váhový kategorii, ale zatim nevim jakej typ vybrat.
Na německých dráťácích mě jde o plechy na motorech a hlavně ty zpropadené kryty na trupu. Napadlo mě že bych je tam třeba u dřeváků nalepil až po dřevě a tím si ušetřit práci a trápení...