Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

  • Obsah fóra ‹ Tématické modelářství ‹ 100 let Velké války (1914-1918) ‹ Letadla ‹ Stavby
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

Albatros D.II

Odeslat odpověď
Příspěvků: 26 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
  • Odpovědět s citací

Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 05 dub 2008, 19:19

Je to krabička, oddychovka, zábava a dřevo. Motor je od Pavla Models.
Přílohy
P1050652.JPG
P1050653.JPG
P1050654.JPG
P1050655.JPG
P1050656.JPG
P1050657.JPG
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Timi » 05 dub 2008, 19:53

No ty hřebíčky vypadaj dost efektne to budu muset taky nekdy zkusit. Fotečku toho motoru nemáš? Ja si ho ted objedna do Pfalze D.XII tak sem na to zvědav.
Jakub Houška
Uživatelský avatar
Timi
 
Příspěvky: 582
Registrován: 14 led 2008, 22:43
Bydliště: Tábor
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Peter DeSnek » 05 dub 2008, 21:59

Kamil Malcharek píše:Je to krabička, oddychovka, zábava a dřevo. Motor je od Pavla Models.


Cece jsem zvedaf, jak tam budesh rvat vyfuk ...
Jinak teda parada ...
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 06 dub 2008, 11:12

Motor od Pavly vypadá líp a hlavně je větší, s výfukem byl trochu problém ale zpravilo to trochu tepla a hrubé síly (výfuk je třeba použít od Edy).
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Peter DeSnek » 06 dub 2008, 12:21

Kamil Malcharek píše:Motor od Pavly vypadá líp a hlavně je větší, s výfukem byl trochu problém ale zpravilo to trochu tepla a hrubé síly (výfuk je třeba použít od Edy).


Aha fotky na vyfuk budou ???

Obecne Pavla je delana podle Rodena ..
Edici maji mensi motor ...
A f tom je ten pes zakopan ... !!!
Nejsem tak blby, jak vypadam na fotkach ... v realu jsem blbejsi ... !!!
Aneb - Murphy musel byt optimista ... a optimiste by se meli strilet ... !!!
Je lepší být souzen dvanácti, než nesen šesti ...
Uživatelský avatar
Peter DeSnek
 
Příspěvky: 12119
Registrován: 22 úno 2005, 13:22
Bydliště: Germany, kousek od Muenchenu
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 06 dub 2008, 17:06

Motor od pavly je fakt větší než od Edy, vypadá mnohem líp. CHce to ale nějaké upravy- uložení, upr. trupu, a hl. výfuk. nic-méně to jde. Fotky určitě dám. Měl sem nafocený i interiér a motor ale nějak se mi to v té černé krabičce ztratilo.
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 05 kvě 2008, 17:03

Chci se zeptat jestli nemá někdo na to výkres. Potřebuju vidět ze spodu přední část trupu (dělení překlížky) A taky by mně zajímalo jak byla ovládána směrovka.
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Marek Mincbergr » 05 kvě 2008, 19:15

Peter DeSnek píše:Obecne Pavla je delana podle Rodena ..


Hm, motor od Pavly je čistá kopie Rodena.

Problém je v tom, že Albatrosu D.II nikdy nebyl motor, který dělá Pavla instalován.
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 06 kvě 2008, 13:35

Vzhledem k tomu kolik ho bude vidět, mi to velký problém nedělá. Spíše mně zajímá předešlý dotaz.
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Turboduck » 06 kvě 2008, 13:38

směrofka... je v trupu, teda natažený lana a ovl. SOP
v zadní části vycházejí lanka ovládání VOP, to je venku...
Spodek předku, se podívám, ale bude to na 100% jako u D.I
Uživatelský avatar
Turboduck
 
Příspěvky: 7588
Registrován: 15 pro 2005, 21:16
Bydliště: Lipnice nad Sázavou
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Marek Mincbergr » 07 kvě 2008, 05:00

Kamil Malcharek píše:Vzhledem k tomu kolik ho bude vidět, mi to velký problém nedělá. Spíše mně zajímá předešlý dotaz.


Právě že největší vizuální rozdíl je v tom, co z něj bude vidět (vačkový rozvod). S motory D.III a D.IIIa je to podobně jako s feldou a favoritem - vypadají hodně podobně, ale nejsou.

Směrovka má vahadla ovládání skryta v trupu (je to trochu vidět na tom řezu).
Přílohy
100_014.jpg
100_013.jpg
100_013.jpg (9.35 KiB) Zobrazeno 2607 krát
Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Kamil Malcharek » 07 kvě 2008, 20:45

S ovl. SOP jsem si to tak nějak představoval, ale proč se nezeptat.
Marku, s tím motorem jsi mě teď fakt dostal. Můžeš mi ukázat rozdíly?
JO, díkes za ten výkres!!!
Kamil Malcharek
 
Příspěvky: 97
Registrován: 29 pro 2006, 20:45
Bydliště: Věřňovice
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod zdesko » 07 kvě 2008, 21:14

..Mercedes D-III "koníkové krabičky" jsou mezi válci..konící ovládající ventily proto vycházejí z jejich předních částí..také má tento motor vepředu kompresor..(na vačkovce)..toto je motor,který patří do Albatrosů D.I-D.II..
Přílohy
Mercedes 160k_08.jpg
Naposledy upravil zdesko dne 07 kvě 2008, 21:20, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod zdesko » 07 kvě 2008, 21:20

..Mercedes D-IIIa..koníková krabička je nad válcem..proto koníci ovládající ventily vycházejí z jejího středu... Tento motor neměl kompresor vepředu,ale naopak vzadu..zde ovšem není namontován.. Rozdílů je samozřejmě víc a je to přesně tak,jak řekl Marek..Felda kontra Fáčko.. :idea: Tento motor však NEpatří do Albatrosů D.I-D.II...!!!
Přílohy
Mercedes 180k_01.jpg
Uživatelský avatar
zdesko
 
Příspěvky: 9841
Registrován: 31 led 2008, 14:20
Bydliště: Praha
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Albatros D.II

Příspěvekod Marek Mincbergr » 08 kvě 2008, 20:33

Tak je to přesně obráceně, ten s krabičkami mezi válci je D.IIIa o cca 180k a poháněl například Albatros D.V/Va a některé stroje D.III z pozdní produkce OAW. Od tohoto motoru existovala ještě překomprimovaná varianta D.IIIaü, která se lišila vizuálně především kompresorem (boxer) a vyhřívaným sáním.

Ten s krabičkami nad válci je D.III o 160k a poháněl například Albatros D.I/II/III a některé první D.V.
Na té fotce, kterou Zdesko označuje jako D.IIIa je ve skutečnosti D.II o 100-120k. Lze to poznat podle toho, že válce jsou v plášti ve dvojicích a nad vačkovou hřídelí je trubička.

Mercedes D.II (fotka vypůjčena)
DII.jpg


Mercedes D.III
DIII.jpg


Mercedes D.IIIa
DIIIa.jpg


Mercedes D.IIIaü (fotka vypůjčena)
DIIIau.jpg


Albatros D.II Je jednoznačně vidět, že tam je motor Mercedes D.III
100_009.jpg

Mit Gott für Kaiser und Vaterland
Marek
Uživatelský avatar
Marek Mincbergr
 
Příspěvky: 419
Registrován: 23 čer 2006, 05:30
Bydliště: Praha
  • WWW
Nahoru

Další

Odeslat odpověď
Příspěvků: 26 • Stránka 1 z 2 • 1, 2

Zpět na Stavby

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

• Najít témata bez odpovědí
• Zobrazit aktivní témata
PARTNEŘI WEBU

  • Obsah fóra
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra
    Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]

Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
SPŘÁTELENÉ WEBY