Není to vůbec těžké. Jen najít někoho, kdo se bude mr.at s tím zakrýváním. Den a půl. Musel jsem to lepit na etapy. Jinak by mi asi upadli záda.Ve čtvrtce to musí být o něco snadnější...vše je tak nějak větší.
Na řadě je přilepení čelních štítků. BE2 měli solidní zahnuté "plexi". Chvíli jsem zvažoval jestli nevyrobit nové z folie, ale je opravdu hodně zahnuté. Na to nemám vůbec chuť...dám tam to ze stavebnice. Zase tak tlusté není...
Přílohy
Třeba dolepit držáky kamery, a uchycení kulometů...piplačka
Na barvy je tu Sergej, já to tam mažu jak se dá...já to vzal podle fotky. Na fotce se modrá jeví strašně světlá, tak jsem ji udělal vyblitější. Kdysi jsem v jednom starším HPM četl o modré na britských kokardách u S.Camel, popisovali ji tam jako hodně světle modrou. Další věc je to, že na letadlo mohlo pařit slunko a mám to blbě.
Sehnat tak tuto fotku v lepší kvalitě. Pokud je to vážně ona BE2c co stavím, z druhé strany...snažím se z fotky vyčíst jak byl uchycen kulomet pozorovatele. Nebo je taky docela možné, že během tohoto letu letěl BE2c bez pozorovatele s větším nákladem plomb. Na fotce je vidět pod trupem stín. Že by plomby? Ale taky je vidět nějaký aparát na boku před pilotem, to bude asi digitalni fotoaparát.
A hle..googl..zase ten googl....pekná fotka mého BE2c
docela mě zaráží SOP. Už na první fotce zleva je vidět jakýsi světlý pruh na kýlovce SOP...tady je fotka z druhe strany a je to tam taky. Já to bohužel již nedokážu opravit.
BE2c 2742 přistál za liniemi 28.9.1916 u Gheluvelt při náletu na Ledeghem. Pilot (sám na palubě) 2Lt. A.T. Easom padl do zajetí. Do té doby stroj nalétal nejdříve u 7 Sqn a pak od 20.7.16 u 5 Sqn 146:25 hodin. To na pravém boku na úrovni pilota bych tipoval spíš na nějaký zaměřovač + ovládání odhozu pum. K modelu, fakt hodně dobrý.
Já to tušil. A onen tmavý flíček na levé straně trupu před pilotem bude uchycení rukojeti kulometu. Takže model dodělám trochu podle vzhledu BE2d (odkaz na fotku jsem dával o stránku výš) Rovněž letěl bez střelce, aby vzal víc kg pum. K "obraně" měl na levé straně kulomet Lewis, střílející šikmo mimo okruh vrtule.
Na fotce BE2c již s německými znaky je i vidět pumový závěsník. Docela vyčuhuje . Já měl v plánu udělat klasické čtyři zavěsníky po dvou pod každým křídlem. Přesně to asi nebude, není dost fotografii, ale snad mi to veřejnost odpustí...
Na tu věc na pravé straně se ještě zaměřím. Projdu znovu fotky, třeba najdu něco co se tomu podobá...
Přílohy
BE2d na boku je nějaký aparát k odhozu pum. Snad měl můj BE2c něco podobného a pilot tohoto byl levák...stejně jako já
No co dodat? ... Nádhera... Dovolím si malý dotaz... Jak jsi řešil upevnění pilotovy sedačky? Roden to vyřešil tak trochu šalamounsky... tj. že je na modeláři, jak ji přilepí jen s tím rozdílem, že pod sedačkou má být jakési "téčko", které sedačku umístí do výše cca 2 mm nad podlahou...
Podle fotek sedel pilot v jakémsi přípravku, který byl našroubován na kostru. Já když jsem vyrobil leptane sedačky od Edy jsem ji tam prostě prdl na kus rámečku tak aby byla dost vysoko a bylo...vidět nelze nic.
tady v tomto odkaze druhá fotka je vidět onen díl...vypadá to, že zadní sedačka nebyla tak hezky ratanová jako ta přední...ale jak jsem již řekl.Já to měnit nebudu.