..koukám kluci, že si s kotevními body poutacího břišního pásu umístěnýma na konstrukci nedáte a nedáte pokoj..! Břišní pás byl ukotvenej na sedáku sedačky..!! Stejně tak to měl i D.VI, D.VII a E.V..
Hellboy píše:Zajímalo by mě, co je to za pořád se opakující hloupost. Vy máte v autě někdo pásy upnuté v konstrukci sedačky? To přece musí být na konstrukci trupu (případně karoserie). takhle by se při havárii přece mohla urvat sedačka s pilotem a pásy by byly na nic. Proto musí být uchyceny k nezávislé části konstrukce.
Hellboy píše:Zajímalo by mě, co je to za pořád se opakující hloupost. Vy máte v autě někdo pásy upnuté v konstrukci sedačky? To přece musí být na konstrukci trupu (případně karoserie). takhle by se při havárii přece mohla urvat sedačka s pilotem a pásy by byly na nic. Proto musí být uchyceny k nezávislé části konstrukce.
Michal Švehla píše:Co dodat? K "rádobytechnickému" vysvětlení snad radši vůbec nic . To je asi lepší vůbec nekomentovat . K "důkazům"... Barevné fotky jsou současná replika D VII navíc s dřevěným základem sedačky!!! Jak jistě všem známo u Dr I (a jiných Fokkerů ) byly sedačky celokovové. Náčrt pochází z roku 1925, tedy opět se jedná o jakousi "předělávku". Foto s visícími pásy pokud vím pochází odněkud z USA, opět dvacátá léta, opět zkoušky a předělávky (nemohu jej nějak dohledat s přesnými údaji, i když jsem jej nedávno měl v ruce , takže pokud se mýlím tak se omlouvám ). Existuje foto zhora na cocpit a zbraně, bohužel již v originále dost tmavé, takže nereprodukovatelné, ale rozhodně si jej může každý dohledat (doporučuji hodně kvalitní reprodukci), kde je zřetelný pravý pás (levý není vidět vůbec) vycházející z boku mimo sedačky (Dr I Jasta 12 ). No a ještě reprodukce fota sedačky MvR - rozhodně tam žádné úchyty (viz náčrt či replika) nejsou a nikdy nebyly. Toť vše co k tomu dodat . Na závěr slib: Jak jsem psal již dříve, už se radši do těchto rádoby "technicko historických " debat ,vznikajících vždy jen pro neodůvodněnou kritiku modelů zde prezentovaných nebudu vměšovat, nestojí mi to za to.
Ondrous píše:Za sebe bych měl jen jednu připomínku - odolnost proti kladnému přetížení podle mě neznamená zároveň odolnost proti zápornému přetížení. Snad mi to odborníci potvrdí, ale učili nás, že odolnost proti tahu a proti tlaku jsou dvě zcela odlišné věci.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník