Vlastimil Lukáš píše:Fokker s bíločerným křížem a potahy kol existuje. Je na něj i fotka. Ale je to prý stroj Wittgense a hlavně je to verze EIV. U EIII je to asi smyšlené...
Wintgens prokazatelně používal u bavorské FFA 6 Fokker E.I 5/15. Byl ještě vyzbrojen kulometem Parabelum a nenesl žádný marking. Později byl na letoun doplněn černo bílý svislý pruh a směrovka byla natřena na černo. Další je Fokker E. II. Je známá letová fotografie s Wintgensem za řízením. Letoun má vysokou opěrku hlavy a nenese žádný osobní marking. Pak jsou fotografie Wintgense za řízením Fokkerů E. III, které testoval přímo v továrně Antonyho Fokkera. Ty však nemají ještě ani vojenské označení. Fokker E. IV a Halberstadt D. II, které Wintgens používal u KEK Vaux a u Jasta 4 a u kterých na fotografiích pózuje, nenesou opět žádný osobní marking. Ano na Fokker E. IV s pruhy do "X" foto existuje, ale bez jakékoli Wintgensovy účasti. Stroj je mu sice připisován, ale není proto jakýkoli důkaz. Fokker E. III s pruhy do "X" jsem na fotu neviděl ale prý fotka existuje??? V Champlin Fighter Museu v USA je replika Fokkeru E. III 226/16 který nese markink s pruhy do X a s černobílými disky kol, ale tento marking byl vytvořen právě podle tajemné E. IV a podle mě spousta autorů bokorysů si ho bere mylně za vzor. To je to samé jako když někteří neustále malují Richthofenův Dr. I 425/17 s bílými pruhy pod kříži...