Zdarec, je to model Tamiya, dále sem použil interiéry věže a korby od CMK, kovový pásy od Friulmodel, kovovou hlaveň od Aberu, dvě sady fotoleptů a to detailní od Aberu a schürzeny jsem namíchal Aber a Eduard(takže by se dalo říct tři sady fotoleptů).
Přílohy
Naposledy upravil PANZERMEYER dne 31 bře 2007, 20:47, celkově upraveno 2
Vypadá to dobře,..až na ty fotky Moc zkomprimované!!
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,..... A všade samé čisté zásahy! „Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
No teda jupp-e dovolím si nesouhlasit. Ono obecně jeté Pz IV-kové podvozky měly prověšené pásy hodně!!! Ale na rozdíl od rusů s hnacím kolem na zadu měly při jízdě "furt" vyšponovaný vrch pásu. Kdežto ihned pod hnacím kolem (PZ IV) byl docela velký průvěs. Naopak třeba IS2 měly pásy mezi kladkama jak údolí v Alpách,.....Já bych ani neubíral, jen to prověsil pod hnacím kolem,.....
Ale dle gusta každého soudruha,...
Spomienka na slávne 20. storočie: Striedavo sme kľučkovali medzi padajúcimi bombami a padajúcimi hovnami,..... A všade samé čisté zásahy! „Nesouhlasím s tím, co říkáš, ale do poslední kapky krve budu bránit tvé právo to říci.“ — Voltaire
Ten průvěs je opravdu výraznej, ale když si projdete fotky, tak na pár takových exemplářů narazíte...provozuschopných...inspiroval jsem se právě jednou takovou fotkou.
Ještě k tomu odpružení (průvěsům) ...panzer IV používaly zastaralejší verzi odpružení listovými pružinami, nikoliv standartnější torzní tyče, proto u nich docházelo k výraznému opotřebení. Určitě to pro vás není žádná novinka, rád bych zaslal fotku kterou jsem e inspiroval...teď nemyslím jen ten průvěs... ale na internetu jsem na takovou nenarazil.
Jasný, jenom si všimni,že jsou všechny pravděpodobně v pohybu, tzn pásy se víc napruží, kdyby byly statický,tak by se to víc shouplo....ale už toho necháme teda.