Tazko povedat, jednoznacne info som nenasiel. Tupolev predstavil projekt torpedovej verzie v juni 1944. Nasledne prislo formalne zadanie a oficialne vojskove skusky torpedovej verzie prebiehali od februara od aprila 1945 a bol doporuceny ako vhodny. Takze do kapitulacie Japonska na to mali 3 mesiace. V oktobri 1945, tj. uz po vojne, zahajili prace na vylepsenej verzii - projekt 62T:
62T absolvoval prvy let v auguste 1946 a mal lepsie parametre ako povodny Tu-2T. A potom nasledovali dalsie vylepsenia a modernizacie. A tiez nasledovali vylepsenia a prerabky standardnej Tu-2S na Tu-2T, ktore u zahranicnych uzivatelov vydrzali do 50-tych rokov (napr. Tu-2 z bulharskeho muzea).
Pokial viem, viacere Tu-2S prelietali po ukonceni vojny v Europe na Daleky Vychod a zhora niesli standardnu trojfarebnu kamo, vid napr. moj profil vyssie.
Sedo-seda "stihackova" kamo bola sice predpisom formalne zavedena este za vojny, ale fotku s jasne viditelnou (zhora) dvojfarebnou kamo sa mi nepodarilo najst. Dokonca som na to nedostal odpoved ani na rukom fore. Takze neviem posudit, do akej miery je vierohodna sedo-seda kamo na stavebnici Xuntong 1/48.