Stránka 7 z 7

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 24 říj 2012, 08:20
od klimeji
Na těch obyč možná, ale na tom high shine ALC-119 mi to udělalo mapy, které nejdou přeleštit. Prostě mi páska sloupla tu vrchní lesklou vrstvičku, barva zůstala, ale lesk zmizel a nejde mi vrátit zpět (neumím to) - leštění nefunguje.

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 09 lis 2012, 23:19
od Milan Holzapfel
Na stránkách Allcladu je napsáno, že na "shine" odstíny používat maskovací pásku, jiné barvy a obtiskové vodičky není vhodné. Na "normální" alclady je to bez problémů.
"REGULAR ALCLAD can be masked over and painted. Decal solutions can be used with REGULAR ALCLAD, but are not recommended for HIGH SHINE ALCLAD"
http://alclad2.com/

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 10 lis 2012, 10:06
od klimeji
Co výrobce píše, jsem si sám ověřil :(
Teď bych potřeboval radu, jak na to - když zamaskuji na gloos black base kódy, stříknu ovládací plochy nějakým hliníkem a zamaskuji, nebude pak jasně patrné, že je ta černá "pod plechem"? Začínám přemýšlet, že jsem si s NMF vzal na své schopnosti příliš velké sousto :oops:

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 03 zář 2013, 09:48
od klimeji
Vytáhl jsem tohoto kostlivce a zkusil Alclad 2 ještě jednou.
_9030508.jpg
_9030510.jpg

Nápis jsem zamaskoval na černé, stejně tak hliníkový nátěr ovládacích ploch a nevypadá to zle. Příště ale vyberu nějaké tvarově snazší letadlo (čeká tu Sabre) a více se zaměřím na přípravu povrchu.
Teď ještě loterie s umístěním amerických výsostných znaků - otázka je, zda to risknout nanést rovnou, nebo risknout přelakovat :-k
Ale do letošních Kopřivnických pohárů by to mohlo být :grin:

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 04 zář 2013, 06:38
od Michal Vyparina
Zalakuj to Sidoluxem a lesk ti zůstane. Jinak mi to přijde tmavé. Asi fotkou.

Michal

PS:Takový čistý povrch neumím. :(

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 04 zář 2013, 09:31
od klimeji
Tmavé je to jen na fotce.
O Sidoluxu uvažuji a asi jej i použiju; po posledních zkušenostech na čistý Alclad nechci nijak šahat.

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 05 zář 2013, 09:43
od Štěpán ´Fidoo´ Lášek
hele, ale ten povrch je dost hrubej. To chtělo před tím alcladem přebrousit 2500. Alclad okopíruje úplně všechno. Zvlášť když to má bejt taková leštěnka.

Re: Curtiss Hawk, NMF, by klimeji

PříspěvekNapsal: 05 zář 2013, 09:48
od klimeji
Jsem si toho vědom, Fidoo, ale vzhledem k tomu, jak dlouho mi to tu visí a kolikrát jsem to umýval, tak na to už opravdu nemám sil. Pořádný povrch vyzkouším na té F-86 někdy příště, slibuju :oops:
Surf je potřeba pořádně přeleštit a pak nesmím mít tak dlouhou pauzu mezi nástřikem Base black a finálem - nachytají se na to věci, které okem nejsou vidět, dokud přes ně není Alclad.

Re: Curtiss Hawk by klimeji

PříspěvekNapsal: 24 říj 2023, 18:56
od vrata.a
Tomáš Matyska píše:Mimochodem to logo, co má letoun na třetí a čtvrté fotce na trupu patří nějakým technickým školním jednotkám (zdroj Squadron Signal Air Force Colors vol.1 1926-42)


Jde o letadlo P-40-CU z 10th Air Base Squadron se sídlem v Chanute Army Airfield. Dobrý barevný bokorys tohoto letadla je na stránkách www.geatanmarie.com od Bertranda Browna. V současné době existuje restaurovaný letoun ve stejném barevném schématu, ten však neodpovídá originálu.