Stavbu jsem pojal na etapy, kvůli tomu, že jsem neměl čas na moje klasické weekendové lepení(žádný weekend nebyl volný). Jediný místo kde jsem se zapotil bylo správný přilepení předního průhledného dílu kabiny aby navazoval na zbytek trupu, ale nic hroznýho. Takže jsem použil potom vteřinový lepidlo a pořádně to srovnal na bocích a okolo. Pan Riedl někde psal, že se u tohohle modelu průhledný díl trupu nemá lepit vteřivovým lepidlem. Já to častečně vyzkoušel při tmelení a lepení skel žádný problém nenastal. Možná jsem měl jiný složení lepidla nebo jsem měl štěstí začátečníka, nevím. Tohle byl dokonce jeden z prvních modelů posední dobou co má resinové motory, které jsem nemusel obrušovat co do průměru aby se vešly do motorových krytů. Blatníky nad kolama jsou z leptu a s těma bohužel lepší výsledek neudělám, protože s leptama zkušenosti vůbec nemám aby to nějak vypadalo. Ty blatníky byla jedna z věcí co by mohla být v normálním rámečku. Barvy zvrchu Agama lihová N21 a N23 a zespodu nějaká Tamiya.
Takže Caproni Ca.311M z letiště Stalino na Ukrajině v roce 1941 je za sklem. Děkuju tímto ModelWebu a firmě Special Hobby za krásný model.
