no a pak ze sikovni stetcari nerostou pastni vetsi fotky, na co tyhle postovni znamky?? nevypada to, ze by bylo potreba tolik skrejvat. taky nevidim duvod proc to pastovat vsechno do jednoho vlakna.. ja jsem treba zvyklej vyhledavat, kdyz me zajima model nakyho letadla, podle nazvu vlakna, a tohle je pak uplne na nic.. a kazdej ten model si prece zaslouzi plnohodnotnou prezentaci..
a prozrad, cim si natiral to Fury, to je moc hezka stribrna na stetec!
2 Pivokrevník: Vím, že velikost fotek je na kočku a název tématu možná lehce závadějící, ale nejsem tu na fóru nějak aktivní a šlo mi jen o takové shrnutí toho co jsem za rok umatlal. Možná trochu lepší fotky jsou tady: [http://www.oldap.wbs.cz/Galerie-modelu-II.html[/url]
Fury měl být v takovété anglické "high speed silver". Napřed jsem přemýšlel jak bych to udělal a nakonec jsem trochu ztmavil normální akrylovou stříbřenku od Agamy. Nejvíc tomu beztak pomohly ty nýty, ono se to pak i líp natírá. Agamy jsou na všem s výjimkou X-32 a Hawk, ty jsou natřený Revel Aqua.
Modely sú krásne štetcom. Ale ten názov témy by si mohol kúsok upraviť napríklad na: Letošní stětcovaná letadla Oldu Papica v měritku 1/72, pretože tento názov je taký dosť všeobecných.
Tento rok: Postavené modely: Messerschmitt Bf 109 E-4 (1/72, ICM), Mitsubishi A6M2 type 21 (1/72, Airfix), Grumman F4F-4 (1/72, Academy) Na stole: Morane-Saulnier M.S.406 (1/72, HobbyBoss), Supermarine Spitfire Mk.Ia (1/72, Airfix)
2Merlin: Lakům se snažím vyhnout, když to jde..jinak Tamiya ve spreji, ale fakt vyjímečně. Většinou mi stačí povrch vyleštit tak, že mi nestříbří obtisky a do stavu kdy mi to připadá o dost reálnější než po laku. Protože se snažím i o jakousi patinu a dělám to na sucho ( šminky tamiya, tuha, křídy atd..), tak i proto se častěji lakování vyhnu. Co nalakuju vždycky jsou pozičky a budíky v kokpitu, nebo něco u čeho chci jiný stupeň lesku a na to mi většinou stačí štětka.