Stavebnice Dragon původně verze D-1. Vzhledem k použitému markingu jde o verzi D-3. Stavebnice naprosto bez problémů, pokud chcete stavět krabičku. Při detailování nutno počítat s opravou některých dílů a výrobou doplňků. Příliš se toho na tutu stavebnici neděla, obzvláště v resinech. To je podle mě velká škoda. Průběh stavby tady:http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=57&t=40430. Fotky dle mých možností, takže nic moc . Premiera modelu proběhla na Modelsalonu Čáslav a tak se možná někde objeví fotky podstatně lepší.
Čumím jak umím a poklesla mi čelist, dál nemám téměř slov....paráááda.
Stavím(spíš lepím-patlám) Osu 1:48
2024: Bf109E-4, Bf109G-6 Němci, 4x Avia B-534, 2x III serie, 2x IV. serie, SvZ, B-534 Bulhar 1:72: 1x Bk -534, 4x B-534 : 3x III. serie z toho 2 s kabinkou 1x IV. serie vše SvZ Mojí ctí je pravda, lež je zločin.
Díky moc všem. Rozhodně je lepší ho vidět v reálu. Fotky neumím a ta patina je myslím lepší o dost naživo.
Jarda Trojan píše:Ještě bych se chtěl zeptat, jak jste udělal ty palivová hrdla v křídlech díky
Jardo všechno je to samo domo. Na modelu není jediný resin. Nakonec jsem raději upravil i stavebnicový motor. Jediné co je. Je část leptů v pitu z Eduardí sady. Takže krytky jsou odvrtané kroužky z plastových tabulek zapuštěné do odfrézované plochy křídla. No a hrdla a další výbava nádrží je z profilů a kulatých rámečků. Zabroušené a vytvarované dle fotek. Případně doplněné o něco málo Miliputu tmelu. Tohle není nijak náročné. Snad jen na to zaměření. Mnohem více času zabralo vyrobení výbavy trupu a jeho konstrukce v celé délce. Jak jsem už psal. Škoda že se takové prkotiny pro 110 neodlévají. Já to neumím, tak sochám co se dá z plastu.
Jo jo, kokpit je ze stavebnice opravdu parádní... mám v plánu ji také rozřezat, takže nákupu různých profilů se nevyhnu... Honí se mi v hlavě taková myšlenka, že bych otevřel celej ted dekel nádrže na spodku, jestli to teda bylo možný, že tu nádrž vyndavali...