Předsedo finiš je úchvatný. Závěrečné obouchání, olétání i začmoudění je jedno z nej co jsem viděl. Tou čb náladovkou jsi mě rozhodil na chvíli tak, že jsem si myslel, že je to skutečnej Spit zaparkovanej u pláže.
Na stole: Mezek, P-51D Mustang, Fw 190A-4, Bf 109G-6
Super model a patina, je to jak skutečné. Taky jsem hledal, co je na té čb. fotce modelové, protože mi to přišlo neskutečně nepravděpodobné . Škoda, že jsi v závěru blíže nepopsal dokončení opotřebení (jen 3 hodiny a půl láhve, nic bližšího). Zajímalo by mě, jak jsi dělal ty nepravidelné odlupy na původní barvu, např. na a za centroplánem - to vypadá spolu se škrábanci perfektně.
Marina Veneta čekatel a obdivovatel Na stole:Hurricane Mk.I, Spitfire Mk.IX, Hellcat F6F-3, Bf 108 Taifun KPM Apolo Kopřivnice http://apolo.koprivnice.org/index.htm
Pavle hlubokosklon nad provedením finiše a olétání. Je to nádhera. Jen mi prosím tě řekni co ti dal Olda za výkresy? Dyť máš VOP (vodorovné ocasní plochy) obráceně! Spodkem navrch! Sorry, že jsem si toho nevšim při stavbě , ale teď mě to úplně praštilo do očí (ty krytky!) Promiň že ti kazím radost, ale třeba se ti to povede spravit . Je to prostě prokletej model, jak jsi napsal při stavbě. Ale jinak nádhernej
Naposledy upravil Milan Holzapfel dne 11 bře 2010, 09:10, celkově upraveno 1
.... prima, to chce asi zkusit. Ale hlavní je škrábání olejového washe, to jsem asi ještě nikde nezaznamenal .... to loupání laku je mne příliš odvážné, ale výsledek je prostě super ...
"nejdůležitější je si vybrat stranu" a pak už je to jen o počasí