Pekné, vidieť, že naozaj si ešte v starej dobe. Detaily perfektné, ale to, čo sa dnes najviac cení - všetky tie šejdingy a wošingy - Ti ešte chýbajú. Takže budúci model máš jasnú úlohu: surfacer, preshading, kamo, zosvetľovanie, napustenie špár a podobné úlety Tiež som sa to toť nedávno učil na starfajtrovi
p.s. A prejdi komplet na Gunze, najlepšie C
Robert:Díky za povzbuzení,když jsem viděl Tvoje výtvory,mám sto chutí se vším praštit - tohle snad nikdy nedokážu
Jinak většinou dělám s barvami Tamiya a s tím,co mi zbylo z dřívějška,když tu byl jen Revell a Humbrol.Albík byl výjimka,protože jsou to autentické odstíny a byly pro mne nejdostupnější.
Petře, pls, nenech se zmást, nechybí tomu žádní šmejdinky, vždyť albíci vypadají akorát takhle, lesklí!"Máš to pěkny.Ať si šejdingují jiní, když je to baví a mají doma něco jako vystřihovánky z abc:-)
Tak s tím bych si dovolil nesouhlasit.Albatros má jen jeden posilovač řízení a to pružinový v ovládání výškového kormidla.Proto když se uvolní knipl,samo se díky působení tohoto posilovače vychýlí směrem "přitaženo".Jinak jsou veškerá kormidla úplně volně pohyblivá.K aretaci se jen zřídka používaly přípravky na knipl nebo mezi pevné a pohyblivé části kormidel...
Věř mi,pár let jsem na nich dělal
Petre,krasne prevedeny model!!!Ja si tiez myslim,ze tie Albatrosy boli nalezite osetrovane,ved ich opecovavali s laskou,a profesionalna cest mechanikom nedovolila, aby nieco zanedbavali!Este raz-mne sa ten "Albik" velmi paci!Zdravi Ta Vladimir M.
Díky
Ale jak psal Robert,na dalším modelu už si to stínování a patinu budu muset vyzkoušet-nemůžu je mít všechny jako po opuštění výrobní linky
Prohlížím fórum,studuji,nestačím se divit,natož psát reakce k ostatním skvělým výtvorům...