Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: 23 pro 2007, 14:08
od Bob 1
Toto je ten problém spravit se to dá lehce ale bojím se aby nenastaly nějaké problémy s koly

PříspěvekNapsal: 24 pro 2007, 15:25
od Ondřej Nadrchal
Tak to problem s koly teda bude. Doporucuji osadit nasucho a zjistit prilozenim na kolejnici jak to bude s rozchodem. Mam takovy matny dojem, ze jsem horni dil pojezdu zmensoval tak, aby osy sedely v tech cepech. Zkus to ale nasucho, nebo se to pak strasne blbe opravuje. Ja jsem napr. u BR50 zjistil po kompletaci tendru, ze dvojkoli maji o 1/2 mm vetsi rozchod nez koleje :evil:

PříspěvekNapsal: 25 pro 2007, 10:08
od Bob 1
oo to naštve s tim tendrem :?
PS:skoušet určitě budu !

PříspěvekNapsal: 02 led 2008, 09:41
od kure_melancholik
Tak včera jsem i z BR01 dorazil do brna a zítra na ní začínám makat. Společně s několika dalšími nedodělky :)

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 04 led 2008, 12:00
od kure_melancholik
Pomalu se to hýba dopředu až seženu foťák tak se nahodím nějakou tu fotku. Zrovna postupně lepm základní podsestsvy dokupy surfuji a proklínám vyhazovače i když asi moc vidět nepudou i kdybych je neodstranil. Jinak ty mezery mám v pojezdu taky ale vychází to kola tam potom budu lepit tak že to dám na kus kolejí a přesně na míru jim to polepím.

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 04 led 2008, 22:19
od kure_melancholik
http://commons.wikimedia.org/wiki/Categ ... uselang=de

fotky orginálu

Já už zase trpím samomluvou :)

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 05 led 2008, 15:25
od Ondřej Nadrchal
Z tech fotek je pouzitelna jenom 01 118. Ta je nejblize stavebnici. Ostatni jsou uz po mnozstvi rekonstrukci a vylepseni a i kdyz to jsou lokomotivy stejne rady, vypadaji uplne jinak.

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 08 led 2008, 12:11
od Ondřej Nadrchal
Prosel jsem doma nejake casopisy o provozu parni trakce u DB a nasel doocela zajimave obrazky pro patinu. Vse je z konce let sedesatych a zacatkem sedmdesatych.

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 08 led 2008, 12:12
od Ondřej Nadrchal
A jeste neco.

Re: BR 01

PříspěvekNapsal: 08 led 2008, 12:13
od Ondřej Nadrchal
A par poslednich.