Hmm momentálně mně dělí od lokomotivy 250km ale v lednu si ji vezmu do brna a trochu s ní pohnu Jinak tendr je předělaný a chybí ho jenom nafotit a šoupnout do něj uhlí.
V tom případě přihodím několik švěstiček z mojí zahrádky i když jak jsem tak na to koukal tak to bude chtít ještě trochu tu patinu vylepšit jsem se tehdy nějak zasekl a nedodělal to úplně do konce...
Vypada to dobre Tu patinu by to trochu jeste chtelo. Ty podvozky bych jeste lehce zapatlal ruznymi odstiny hnede, hlavne okolo maznic loziskovych domecku a okolo pruznic. Take okolo hrdel na plneni vody (ty dekly vzadu na tendru) byly vetsinou stekance az na boky z vodniho kamene (svetle seda az bila), ale tvorily jen tak sotva znatelne filtry. Nahore, okopo uhelne nasypky byl uhelny prach a take tam mohly byt kousky uhli.
Zalezi hodne z jakeho obdobi tu masinu budes mit. Tak od devadesatych let minuleho stoleti to jsou spise lestenky, ke konci parniho provozu uz byly vice zapatlane, ale vyjimkou byly nemecke rychlikove lokomotivy, jako tahle. Takze s patinou bych byl spise opatrnejsi. Ta cervena na podvozku byla od neustaleho styku s oleji takova zahnedla ikdyz ji neustale lestili.
Bob 1 píše:mám trochu problémy se sestavovánim šasi pod kotlem moc to nesedí
Nejake problemy tam byly, ale uz si to nepamatuji. Je to uz nejaky ten rok, co jsem ji stavel. Ale nebylo to nic abnormalniho, jak si tak matne vzpominam.