Diskusní fórum modelářů

(nejen plastikových)

Přejít na obsah

• Obsah fóra ‹ Plastikové modelářství ‹ Technika ‹ Rozestavěno
  • Změnit velikost textu
  • Verze pro tisk

TIGER-I MID 1/35 Academy-hotovo

In-progress builds
Odeslat odpověď
  • Odpovědět s citací

TIGER-I MID 1/35 Academy-hotovo

Příspěvekod JAR Studeny » 04 bře 2011, 02:21

Zdravím jako nový bych se chtěl na tomtu fóru uvítat v dohledné době stavbou modelu od Academi Tiger-I mid production.

Něco o mě. Je mi 22 let a s modelařením jsem začal před 3ma měsíci a zatu dobu jsem stihl postavit 3 stavebnice, což znamená že tento model bude teprve můj 4tý, takže jsem ještě docela začátečník. Nicméně vsázím nato, že prezentací mé stavby se mnohému naučím.

Zpět ke stavebnici. Je to ten Tiger, který obsahuje i interier, což byl i důvod proč jsem si ho pořídil. Co se týče stavby je předemnou docela spusta otázek at už ohledně toho jaké části budou odjímatelné ,zimerit ANO či NE ( zatim jsem spíš toho názoru, zě ho tam nechci ) nebo volení barevných odstínů interieru.

Prozatím bych měl dotaz na nějaké znalé kolegy ohledně barev (slonoviny a šedé barvy ve spodní části vnitřku tanku, uvedu v příloze předlohu) zajímá mě číslo náké základní barvý z které by se to dalo doladit.
Dál bych měl ještě dotaz k zimeritu zda u Tigra v mid produkci bylo možné ,že na stroji nebyl (chtěl bych ho udělat bez něj, ale chci aby měl tank i realný základ) na internetu jsem našel jen jednu fotku ,ale to byl na vagonu nejspíš přepravovaný teprv na frontu (uvedu v příloze).

Ještě mě vrtá v hlavě zda nemám dokoupit článkové pásy a náké lepty navíc.

K1-k.jpg

K2-k.jpg

I1-k.jpg

I2-k.jpg

I3-k.jpg

Tiger 36.jpg
na mysli mam kus co je vepředu

Naposledy upravil JAR Studeny dne 28 zář 2011, 00:09, celkově upraveno 1
JAR Studeny

• Odpovědět s citací

Re: TIGER-I MID 1/35 Academy

Příspěvekod adam červenka » 04 bře 2011, 02:28

JAR Studeny píše:Nicméně vsázím nato, že prezentací mé stavby se mnohému naučím.