V Brne som si kúpil túto novinku od MM Brno. Súťaž bez toho, aby som domov nedoniesol model sa ani neráta . Ešte som nerobil techniku v inej mierke ako 1/35 tak som sa rozhodol pre tohto mrňúsa. Stavebnica je robená ako valník ja si postavím žeriav. Stavebnica je v pohode, ale niektoré veci vyrábam nanovo.
Přílohy
Naposledy upravil Rene Molnar dne 21 říj 2010, 20:48, celkově upraveno 1
Dorobené blatníky. Duch na každom modeli sa dá niečo prerobiť, alebo vyrobiť nové a cena tam nehrá úlohu. Záleží len na nás aký chceme dosiahnuť výsledok.
Sice mě mrzí, že jsi nedal stavbu do sekce kamiony, těžká technika, ale to je jen detajl. Vypadá to, že se s tím doslova mazlíš a uděláš z toho moc hezkej model. Ale proč píšu. Moc se mi nezamlouvá tvar tý kabiny, jejíž původ je samozřejmě od IGRY. Možná se na nějakou ůpravu chystáš, a tohle píšu zbytečně, ale chtěl bych ti jen poradit, co bych s ní asi dělal já. Tvarově snad bouda není zas až tak hrozná, ale hrozně ji zchazuje to přední okno a tloušťka sloupků. Já bych to řešil tak, že bych vyřízl prostřední sloupek a z průhledný slídy bych vyřízl celý tvar okna (trochu větší než otvor v kabině) a prostě bych ho na hulváta nalepil na boudu. Kraje okýnek bych potom nabarvil barvou vozu. Tím bych naznačil rám vyklápěcích oken. Nezapomeň taky na to, že okna jsou ve skutečnosti malinko do šípu, což výrobce modelu opoměl a udělal je v rovině. Kromě okna bych taky ještě z tenkýho drátku udělal rantlík kolem masky kapoty. To je asi tak všechno, co jsem měl na srdci. Držím palce a už se těším na výsledek. P.S. U nás v práci pár těchhhle jeřábů jezdí. Kdybys potřeboval vyfotit nějaký detajl, napiš mi S.Z. a já rád pomůžu.
Podvozok je už skoro dokončený malé úpravy na kabíne. Čo sa týka okien nie každá mala otváracie a stĺpik upravím. Nejaké foto určite budem potrebovať hlavne z nadstavby medzi kabínou a strojovňou pod ramenom, kde sa nachádza hydraulika asi .