Začal jsem překvapivě interiérem. Není nijak zvlášť nabušený. Řekl bych něco ve stylu italských mašin od Italeri z poslední doby. Sedačky, společný knipl či volant..pár páček do interiéru a hezky vylisovaná palubka. Trup má naznačenou konstrukci, sice jen schematicky, ale přece. Volný prostor za sedačkami vyvolává trochu rozpaky, ale na druhou stranu nebude tam přes rámování kabiny moc vidět a do vitríny je to OK. Nicméně prostor pro případnou seberealizaci tu je Pásy na sedačky jsou v leptu a jsou v podstatě totožné s těmi od Eduardu, které můžete koupit již nabarvené v sadě. Ty jsem použil já, aby to někoho nemátlo. Dávám jim přednost. Palubka je stříklá bílou a pak černou. Budíky sem tam proškrábnuty (mohlo to být lepší) a poté trochu drybrushe...Na zadní stranu jsem nalepil z profilů imitaci budíků, ale je to zbytečná práce. Nepůjde to vidět. Na zavřenou kabinu je to až až..
Po sestavení a nabarvení interiéru jsem komplet střikl barvou, vybarvil těch pár detailů, lesklý lak a nakonec lehce napustil Migovým Dark washem. Celek jsem poté jen vsunul mezi půlky trupu a ty postupně odzadu lepil směrem dopředu. Nakonec jsem si nechal spoj před kabinou a slepil nejprve horní a pak dolní část. Jak je z fotky vidět tak tahle partie se rozevírá, ale nebylo potřeba nějakého velkého násilí. Je možné, že se takhle neprohýbají všechny výlisky, ale opakuji..žádná tragédie. Pak jsem interiér usadil a zalepil vteřiňákem. Snad to bude držet Palubka šla nakonec. Vše sedí a nic jsem nikde nepřibrušoval.
Naposledy upravil David Hényk dne 26 zář 2013, 00:16, celkově upraveno 2