U zkompletování kokpitu jsem se docela navztekal, a stejně to nedopadlo ideálně. Každopádně, lepit to podle návodu není podle mě dobrá cesta.
Po několika marných pokusech jsem nakonec přilepil bočnice kokpitu k dílům trupu a pultíky k dílu podlahy přesně podle vyznačeného rytí. Všechno jsem lepil rozpouštědlovým lepidlem, aby bylo možné s díly ještě nějakou dobu hýbat a ladit jejich vzájemnou polohu.
Podlahu kokpitu s pultíky jsem přilepil (bez přední a zadní přepážky) do levé poloviny trupu tak, aby levá bočnice jakž takž lícovala s levým pultem.
Teprve poté jsem přilepil přední a zadní přepážku. Ta však vůbec neseděla, zkrátil jsem ji tedy o horní část. V tomhle místě bude vzniklá díra zakryta leptem zadní přepážky trupu za opěrkou hlavy pilota, který Eduardi v planžetě nabízejí. Tento zásah tedy bude v pohodě. No, byl by, kdybych dobře promýšlel a měřil a zkrátil zadní plastovou přepážku tak, aby vzniklá díra nebyla větší než lept. Jelikož jsem nepromýšlel a neměřil, zkrátil jsem přepážku moc. Budu to muset zakamuflovat nějakým dalším přeplátováním z kovové folie ... ach jo, jsem šikula
Po vlepení přední podvozkové šachty jsem mohl zavírat trup. Nakonec jsem ještě poladil vzájemnou polohu pravé bočnice kokpitu a pravého pultíku. Jak je vidět z fotek, úplně ideálně to nevyšlo, ale při nejlepší vůli jsem to líp nedokázal. Nepochybuji, že zkušení matadoři se s tím dokáží popasovat mnohem lépe, nicméně alespoň je vidět, že to žádný klik-klak není. Opět spoléhám (a tady myslím, že docela oprávněně) na to, že ty největší zvěrstva budou zakryta sedačkou