Ano, vše co jsi zde vypsal, jsou všeobecně známé informace a v drtivé většině špatně prezentované a popsané.
Třeba MK686 je ve skutečnosti DB-L (máš ji na fotografii kde je špatně označená jako ML686) a Boyle ji letěl jedinkrát a shodou okolností na ni sestřelil Me262.
"Sveet Sue V" je skutečně RR201 která byla kódovaná DB-G od svého počátku příchodu k No. 411 sqdn koncem prosince 1944 až do doby ukončení služby J.J. Boyla u 411 sqdn 4. dubna 1945. RR201 byla poté přemístěna k letce "B" a překódována na DB-R (známá fotografie v hangáru) To, že je RR201 "Sweet Sue V" popisuje sám Boyle v knize Spitfire Canadian vol.1 strana 127 (...na ten let si Dick vypůjčil můj letoun "Sweet Sue V" a já na něj byl tak hrdý...) a samotný Boylův LogBook potvrzuje písmeno G.
Na tohle téma jsem dělal hodně podrobný výzkum a řešil jsem ho s několika kanadskými historiky. Finální verze je v obtisku "2nd TAF Spitfires" DK Decals a jedná se o verzi z 23. ledna 1945 kdy na něm Audet sestřelil Me262. Z 29. prosince 1944 bude mít samozřejmě sky kužel, sky pruh před VOP a na spodní straně trupu invazní pruhy.
Nic z toho Ti nenutím, je to Tvůj model a volba zbarvení je čistě jak to vidíš ty
Každopádně se budu těšit na finální výsledek, určirtě to bude skvělé ať už si tam nápis dáš, nebo ne