Tak se koukám na svůj předchozí příspěvek a zjišťuji že je to dnes jeden rok od rozjezdu stavby Sikora JRS-1 ,a tím pádem je asi čas probudit se ze zimního spánku a začít nové téma že!
Přílohy
Tímhle to teda začalo !
Tak to je moje téma na několik málo příštích měsíců.
Skvělá monografie Steve Gintera z roku 2011.
Díly z plastu -short run.
Trup zevnitř ,lepty a dvě verze překrytů .
Dekály a resiny.
Kamo 1 USS Yorktown CV5
Kamo 2 USS Enterprise CV6
Velice dobře (dle mého názoru)zpracovaný stavební návod.
Ahoj, krásnej výběr. Mám ho doma taky a trochu mě vyděsilo jak to moc nesedělo na výkres co byl v HPM. Hlavně trup. Nevím jak moc mám věřit HPM, nebo jestli se tím vůbec netrápit. Nevím jestli jsou nějaký výkresy v té monografii co máš, nebo by se dalo aspoň z fotek porovnat jak moc se to Valomu podařilo trefit, ale každopádně si tvoji stavbu budu záložkovat a jednou určitě použiju
Zdravím a přeju hezký večer.No Davide problém s výkresama může do značné míry i za to že jsem se tak dlouho rozhoupával ke stavbě.Po průzkumu na internetu a v dostupné literatuře včetně HPM č.12 z roku 2006(mimochodem velice pěkně zpracovaná monografie )jsem zjistil že se k paneláži a nýtovým řadám na fotografiich asi nejvíce blíží výkres z publikace Steve Gintera, kterej ji zase převzal od výrobce stavebnice, tedy od Valomu.Ale pro jistotu při tvorbě paneláže i nýtových řad stále porovnávám s dostupnými fotkami.
Nazdár rejpalové ,neúcta?jaká neúcta, s beau.a s vdovou je to stejné jako s čekáním co bude dokončené po F-15 že!! No ale abych taky jen furt nezarejval mrknem co se děje na stole .Jelikož sem v prvopočátku počítal se stavbou BT-1 na bodovací soutěže, tak se taky musím dost výrazně držet systému přidělování bodů, no a na prvním místě je pro short runy dost problematická geometrie . A tak jsem začal dost netradičně u křídla.
Přílohy
Tak pro co nejpřesnější nastavení vzepětí spodku křídla jsem umístil "nosníky"a polohu měřil a kontroloval přikládáním horních částí křídel.
Zadní pohled na spodní plochy.
Křídlo vystuženo za neustálého kontrolního přikládání horních půlek křídla!
Spodní plochy slepeného křídla .
Pro porovnání o blízké příbuznosti spodní plochy BT-1 (nahoře) a SBD-4 Dauntless od Hasegawy (tady může být zdroj některých chybek ve výkresech na BT-1)
Zde centroplán BT-1.
Centroplán SBD-4.
Křídlo slepeno .
Pohled zvrchu -výztuhy centroplánu.
Zde přepečlivě hlídané vzepětí nosných ploch (no uvidíme po zkompletování.)
Nazdáár Pepo no to budu muset ty "vysazený" pumovnice rychle dodělat !!A nebo radši néé, to bych dostal pěkně sežrat od mejch hlídacích psůmodelářů.Ahoj Vojta.
..tak tohle letadlo se mi hodně líbí a v tvém podání to bude opět paráda ..docela ti závidím ty klapky z leptů,když si vzpomenu na tu pakárnu s vrtáním