To Robert Blaschke: myslím si, že tohle bude zrovna různé dle konkrétní kamufláže. Osvědčilo se mi v průběhu stavby všechny věci testovat bokem na pomocné plastové destičce. Vše na ní nejdříve zkouším v podstatě už od surfu. Chci tak předejít tomu, že se mi ty barvy navzájem sežerou, ale hlavně lze někde nanečisto trénovat a zkoušet, jak bude vypadat výsledný povrch. A protože jsem na destičku nanesl i pár zbylých dekálů, mohl jsem trénovat i jejich tlumení. Nejlepší výsledek dávala hodně naředěná směs světle šedé a základního stříbrného odstínu co mám na povrchu modelu. Je to spíš zašpiněné ředidlo a je to fakt o zkoušení. Když jsem to zkoušel tlumit pouze šedou, tak v těch místech na kovovém povrchu vznikaly už trochu viditelné fleky. Když se to přehnalo zase se supermetalikama, tak třeba na černém kódovém označení byla nepěkná stříbrná kropenka kovových mikročástic barvy. Vznikl z toho výše popsaný kompromis. Následně jsem ještě spáry přes dekály lehce vystínoval stejnou směsí, ale s přídavkem hnědé.
A teď k dalšímu postupu. Dotáhl jsem do konce otevřené prostory v kořeni kýlovky, a tak jsem mohl upřít pozornost na přední část modelu. Začel jsem připravovat věci na skretch otevřeného předního "kufru" s avionikou a zároveň na dokončení kokpitu. V tom kufru to bude ještě docela fuška, hlavně tam vše poskládat. Do kokpitu jsem zatím připravil sedačku, kterou ještě budu muset dát do matného laku.
.