Zdeňku, máš to suprový, krásnej kocourek... Jenom, jseš si jistej tou konfigurací trysek, jedna otevřená a druhá uzavřená? U "A"ček je to normální, ale u "B" a "D" s motory GE jsem to nějak nezaznamenal. Většinou je odstavený mašiny mají v otevřené poloze stejně nebo jen s mírným rozdílem...
Chlapi díky Luboši, s těma otevřenýma věcma se mi to taky moc nezdálo, ale Dan mě ujistil, že to zas tak na škodu moc nebude. Dejme tomu že by to teda být i mohlo.
Dane, s tryskama jsem to trochu podělal, právě že jsem viděl hodně trysek otevřený/zavřený, ale to právě bylo u toho Ačka, jak píšeš. Když jsem si potom dělal ,,pořádek" ve věcech, co se bude hodit a co ne, tak jsem ten zbytek trysek povyheazoval. Ve stavebnici byly dvoje, jak otevřený, tak i zavřený. A až časem mi došlo, že jsem udělal blbost, a Déčka je mají obě otevřený. Jinak v Dacu na str. 45 je fotka jak otevřený, tak zavřený, ale jde o to jestli to patří k sobě Ted už to nezachráním, pro příště si to už budu pamatovat
Pěkný kocour!! To je fajn, že to Amíci nemají tak přísné jako my z východu a nemusí se drbat se svěšováním zbraní. Mám teď dilema s MiG-29, jestli jít "Kérekovou" cestou. On stíhač bez raket a výzbroje je takové holátko, že?
Přílohy
Tady taky pilot už nastupuje a kryt radomu je ještě otevřen.
Pokial sa jedna o MiG-29 tak podla predpisu sa možu vykonavať opravy a kontroly na el.systemoch okrem jednej ak sa porucha týka poruchy na výzbroji tak je zakazane opravovať.V tomto pripade sa musí lietadlo odzbrojiť.