Naposledy upravil pufo dne 02 dub 2013, 18:07, celkově upraveno 3
Tomáš Průša
pufo píše:Aby sa nepovedalo,ze D-12 aleboD-13 bolo malo(okrem piatich prototypov) bola schvalena vyroba D-13(predpoklada sa,ze bolo kompletnych 30 masin) a americky vojaci v tovarnach hlasili dalsie kompletne draky...zodpovedajuce D-12 alebo D-13,a tato fotka dokazuje,ze ich bolo viac a v roku 1945 bolo dovolene na Dory pouzitie chvostovej plochy urcenej na Ta 152.Coz ma zase utvrdzuje v tom,ze na fotke zo zaciatku temy vidime pravdepodobne D-12 alebo D-13.
pufo píše:Podla mna je umiestnenie rovnake.A na tej fotke o ktorej sa bavime vid.strana 1,tak tam to posunutie moze byt aj opticky klam ako je zlomene kridlo...U tej fotky z Broken eagle nevidno ani vybulenie na kridle ako mali Ta-acka kvoli podvozku.Takze to je urcite D-ecko.K smerovke-takych smeroviek bolo postavenych vela-prave koli projektu Ta 152 H a C a preto bolo rozhodnute v roku 45 o pouziti aj tychto smeroviek na D-ecka koli setreniu materialu a urychleniu vyroby masin a co najrychlejsiemu prisunu novych masin k bojovym jednotkam.
pufo píše:Ja sa pokusim a tipujem,ze sa urcite rad zapoji aj jozeff66,ale bude mi to trochu trvat,lebo ta fotka je dost nekvalitna.A to chces len farby,alebo aj rozlozenie kamuflaznych poli?Lebo lave kridlo sa z tej fotky identifikovat vobec neda-jedine koncovy obluk tam je RLM83.Inak podla odtiena RLM76(ked je dobre oskenovana ta fotka) to vyzera,ze je to fotenene na panchromaticky film.Takze mame taku zaladnu odrazovu priecku.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků