oproti svým nástupcům E-1, E-3 atd.
TRUP:
Odvětrávací otvory za motorem:
V14 měla pouze jeden, E-0 dva.
Chladič oleje pod motorem:
V14 hlubší, speciálně upravený pouze pro závodění. E-0 standardní jako pozdější verze "E".
Vstup vzduchu ke kompresoru na levé straně motoru:
U V14 se směrem vzad mírně zužoval do kónusu a měnil tvar z polokruhového do ploššího. E-0 stejný průřez po celé délce.
Nahoře na motorovém krytu uprostřed byly u E-0 jakési 4 výstupky (bouličky), jejichž účel zatím neznám. V14 měla v téhle oblasti kryt hladký.
Anténní sloupek na kabině neměla ani jedna verze. E-0 měla stejně jako následující "Éčka" připravené uchycení anténního lanka nahoře na kýlovce.
Naposledy upravil hans dlouhán dne 25 led 2024, 15:24, celkově upraveno 2
Stavím jen a pouze Luftwaffe 1/48...nic víc nic míň...